Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn....

 

http://www.nexuscalling.com/

 

12:15

so whats so special about the new hero? Wel she is immune to stun, snare and cc.

 

Ganske sikker på at det bare gjelder når traiten er aktivert. Lurer på om den kan aktiveres når man allerede er stunnet, isåfall blir hun en ekstrem counter til etc moshpit. Blizzard skrev på twitter at Johanna kommer idag, men om det bare gjelder NA og vi i EU må vente til imorra sto ikke.

 

rant incoming

azmodan global range promote, for noe bullshit.. bortimot like ille som abathur locusts før patchen, så utrolig kjedelig å spille mot. krever ingen skills, ingen time commitment, ingen risk for azmodan spilleren, og motstanderne må løpe rundt å cleare lanes hele kampen. Splitpushing er i utgangspunktet greit det, men ikke når det gjøres fra motsatt side av mappet, koster 0 mana og har 30sec cd

Endret av MythiC8
Lenke til kommentar

Kommer vel sikkert til å kjøpe henne for cash som jeg har gjort med de andre interessante nye heroene, også gøy med et nytt alternativ i warrior klassen!

 

Jeg var ganske rå med både Diablo og ETC før forrige patch, men har ikke helt fått Diablo inn i fingrene igjen nå som han ikke er sykt OP lengre.

 

Spilt en del Murky i det siste i QM, han er jo helt rå når man spiller mot folk som ikke er på jakt etter egget ditt. Crazy teamfight damage og kan 1v1 drepe de fleste etter level 10 med slime, pufferfish og octograb combo. I tillegg til utrolig bra lane clear og siege potensiale og få harde counters (unntatt Tychus som totalt destruerer deg) er han en underdog som jeg tror blir mer populær fremover.

 

Gleder meg til floden av nye folk får balansert seg litt MMR-messig så ikke quickmatch blir så sykt random som nå. Møter jo alt fra alpha veteraner til folk som har sin første game, sånt blir det kaos av.

Lenke til kommentar

Har spilt et par kamper, og det slår meg som et spill som er veldig greit å ha når man kommer hjem trett fra jobb. Veldig rolig og lite stressende ift de fleste andre konkurranse-baserte spillene jeg spiller for tiden.

 

Allikevel, fy faen så grådige Blizz er. Latterlig dyrt (i form av enten tid eller penger) å unlocke helter. Herregud som jeg elsker Dota 2 sin F2P modell i forhold til denne. Har lyst til å prøve flere av de klassiske Warcraft-heltene, men må jo vente helt til de er en del av weekly  rotation.

Lenke til kommentar

Schweigaard: Ingen ting som er galt med at firmaer ønsker å tjene penger, har ikke noe med grådighet å gjøre, det kalles god foretningssans.

Valve sitt mål er også å tjene penger, hadde det ikke vært for at de eier Steam, så hadde nok DOTA2 fulgt samme modell.

HOTS følger sånn sett samme modell som LOL.

 

Smite er vell det eneste av de store der man får alt med en engangs betaling, noe de vistnok angrer mye på, da det ikke genererer spesielt mye penger i det lange løp.

Lenke til kommentar

Har spilt et par kamper, og det slår meg som et spill som er veldig greit å ha når man kommer hjem trett fra jobb. Veldig rolig og lite stressende ift de fleste andre konkurranse-baserte spillene jeg spiller for tiden.

 

Allikevel, fy faen så grådige Blizz er. Latterlig dyrt (i form av enten tid eller penger) å unlocke helter. Herregud som jeg elsker Dota 2 sin F2P modell i forhold til denne. Har lyst til å prøve flere av de klassiske Warcraft-heltene, men må jo vente helt til de er en del av weekly  rotation.

 

Daily quest og gull du får fra kampene så tar det egentlig ikke så alt for lang tid og unlocke nye helter. Du får jo masse gull av Tutorials og character levels. Får du en char til lvl 5 så får du 500 gull. De er ikke grådige når spillet er gratis, det er 100% valgfritt og bruke penger. + at du kan teste alle helter og skins før du velger og kjøpe dem.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Tidenes game med Zeratul!

 

Har en utfordring til deg. Få bedre stats enn meg, og link screenshot, evt video av dine stats i kommentarfeltet på youtube ;)

 

 

PS: Beklager det rare lydopptaket... Klarte å ta opp med 2 mikrofoner den kvelden... :p

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar

Har spilt et par kamper, og det slår meg som et spill som er veldig greit å ha når man kommer hjem trett fra jobb. Veldig rolig og lite stressende ift de fleste andre konkurranse-baserte spillene jeg spiller for tiden.

 

Allikevel, fy faen så grådige Blizz er. Latterlig dyrt (i form av enten tid eller penger) å unlocke helter. Herregud som jeg elsker Dota 2 sin F2P modell i forhold til denne. Har lyst til å prøve flere av de klassiske Warcraft-heltene, men må jo vente helt til de er en del av weekly  rotation.

 

Altså, jeg har spilt ca 600 kamper i det spillet her allerede, og har enda ikke brukt 500kr som er prisen på et vanlig AAA spill. Ta en gjennomsnittslengde på 20 minutter pr. kamp og jeg har 200 timer ingame for noen hundrelapper jeg har valgt selv å bruke. Jeg kan ikke forstå i det hele tatt hva dette er å klage på prismessig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...