Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden

Anbefalte innlegg

Noen som fikk prøvd lili når ho var OP (bugga)? Cloud serpent build og cloud serpent heala for 140 x 3 pr sec.

Jepp. Helt klart broken, men likte spillestilen. Håper de tweaker tallene litt istede for å fjerne den muligheten helt. En av grunnene til at Lili ikke fungerer godt i ett lag er at hun ikke kan velge hvem hun skal fokusere healingen sin på. Men med den "buggen" kunne du på en måte det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnene til at Lili ikke fungerer godt i ett lag er at hun ikke kan velge hvem hun skal fokusere healingen sin på. Men med den "buggen" kunne du på en måte det. :)

Kunne ikke vært mer enig. Dessuten hadde det vært morsomt med en annen viable heal-build enn ren Q-spam.

Noen som spilla i går? Var det merkbart at open beta har begynt?

Lenke til kommentar

Vet ikke hva det er for tiden, kan hende det har med open beta (har vel nesten vært open beta en periode nå) men de siste 2 ukene så har jeg hatt mye mer tap i ranked enn "normalt"

Er så ofte tulle valg under draft, konstant kvining eller gå afk etter 4-5 min.

Noen andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at folk vegrer seg mot å spille support med random. Finnes jo ikke mer utakknemlig gruppe å spille enn dette.

Ble akkurat kjefta huden full i en kamp fordi jeg ikke brukte ulti når vi var level 8 og etter dette ble jeg skamkalt i ett sett. Hver gang Sonya og Kael døde var det healeren sin feil. Jeg ble litt imponert når de påstod at jeg ikke hadde brukt mye tid på å heale under hele kampen.

Screenshot2015-05-1703_31_07.jpg

Sånn er det å spille support i alle moba. Får nesten aldri skryt når man gjør det bra, men spiller man helt ok eller ræva er det kjeft å få :D hahaha

Lenke til kommentar

Åpnet ikke open beta i går?

Jepp. 

Men skjønner ikke helt hva forskjellen vil være i en "open beta" og når det kommer ut om 10-11 dager ? :S Noen som vet noe om forskjellen som vil skje ? Hva vil skje med summoner lvl ? Unlocks ? Character level ? Gold ? :S

Lenke til kommentar

Men skjønner ikke helt hva forskjellen vil være i en "open beta" og når det kommer ut om 10-11 dager ? :S Noen som vet noe om forskjellen som vil skje ? Hva vil skje med summoner lvl ? Unlocks ? Character level ? Gold ? :S

Med tanke på at det har florert med betanøkler den siste tiden kommer forskjellen til å bli minimal på den måten, og jeg synes også det er rart med 10 dagers open beta. Merka at man ikke trengte å levle en hero for å få tilgang til talents nå, iallefall med de i free rotation. Har det vært sånn lenge? Noen som vet om det også gjelder kjøpte heroes?

Etter hva jeg har fått med meg skal de ikke wipe hverken player, hero eller gold progression i fremtiden.

Fra battle.net forum:

"We will not be performing any further wipes, so any current progress or purchases you’ve made thus far during closed beta will carry through to open beta as well as post-launch. If we determine later down the line that our progression system needs to be modified, progress will not be wiped, but will be assigned to the appropriate Hero and/or Player level."

Endret av trulseth
Lenke til kommentar

De har gjort det slik at de som er lvl 30 automatisk har unlocket alt av talents på en hero slik at de ikke ender opp med en 2 talent hero i en hero league match i tilfellet du er nødt for og velge en hero du ikke har på min rank 4 i tilfelle noen andre tar en av de du faktisk har på lvl 4 +

Lenke til kommentar

Jepp. 

I "open beta" har de muligheten til å slutte å gi tilgang for nye spillere dersom serverene ikke skulle takle presset, uten at noen kan klage for mye siden det tross alt fortsatt er "beta". Så de to ukene før release er nok bare for å hindre at det blir en ny diablo 3 situasjon.

Tror forøvrig de endte på lvl 25 for å slippe talentgating, ikke 30 som først annonsert.

Husker ikke om det har vært nevnt i tråden allerede, men lag uten support vil ikke lengre møte lag med support i quick matches. Ble lagt til på mandag uten at det egentlig har blitt nevnt noe særlig, bare en tweet eller noe sånt.

Eneste negative er at Tassadar nå er fullstendig søppel solo i quick match, da man (nesten) garantert ender uten healer mot healer. Winraten hans har stupt denne uka og er nå blant de aller laveste ifølge diverse community sider.

Endret av MythiC8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. 

Husker ikke om det har vært nevnt i tråden allerede, men lag uten support vil ikke lengre møte lag med support i quick matches. Ble lagt til på mandag uten at det egentlig har blitt nevnt noe særlig, bare en tweet eller noe sånt.

Eneste negative er at Tassadar nå er fullstendig søppel solo i quick match, da man (nesten) garantert ender uten healer mot healer. Winraten hans har stupt denne uka og er nå blant de aller laveste ifølge diverse community sider.

Hva er så farlig med tassadar ? Ikke spesielt god champ. Kjedelig er han og, Eller har jeg gått glipp av noe ? :p

Lenke til kommentar

Da har du nok gått glipp av mye ja, Tassadar er en veldig bra assassin/support hybrid. Det han ikke er ment til er å være er eneste support på et lag ettersom han ikke har direkte healing. Mot lag som er veldig bursty er det kjempeflott å ha tass med et ekstra shield, han har en av de beste escapesa i spillet og er veldig vanskelig å drepe pluss at han har god damage og er en direkte konter mot både zeratul og nova med D'en sin.

I tillegg kan man specce han flere forskjellige måter, og en god tass med force wall kan totalt destruere lag som er avhengig av en sterk backline ved å kutte de bort fra engager og melee.

Akkurat nå som open beta har startet føles spillet helt overlasset av hodeløse høns synes jeg... Selv om spillet har vært så og si tilgjengelig for alle ganske lenge så må dere huske på at mange folk ikke leser noe særlig på nettet og plutselig har sett et nytt ikon i battle.net klienten sin som de bruker til WoW/Hearthstone.

Disse raser inn nå og prøver for første gang med veldig liten kunnskap om spillet. Jeg har også merket mye mer flaming og slikt i ranked i det siste og mye dårlige games. Prøver å være et positivt forbilde mot slikt men når jeg spiller på rank 20 og en illidan towerdiver og RAGER over at jeg ikke har shield på W'en min som rehgar på level 1 merker jeg blodet koker litt.

Tror vi må duoqueue litt i HL igjen Mysticon!

Lenke til kommentar

Lili kan være veldig bra ja, jeg bare synes hun er kjedelig å spille siden jeg ikke får targete abilities direkte. Det er dog ganske positivt å ha en healer i spillet som "alle" kan spille og fremdeles gjøre det tåelig okay på healing fronten da. Det er altfor mange Uther/Rehgar/Malf spillere som ikke får til healingen ordentlig og på den måten heller burde valgt lili.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette, har signert opp for beta.

Her er en sneak peak for de som ikke har sett det enda.

oi! Trykket feil og kom til første posten og da kom jeg over denne sneak peaken.

Sjekk uther skin eller ny helt 01:02

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...