MysticoN Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Ser at Tassadar har vanskelighets grad "HARD" og Sylvanas "EASY". Er det bare jeg som ikke er enig i det? Tassadar trenger nå nesten ikke å tenke på hvordan han plasserer seg. Blir det skummelt så er det bare å trykke på E og du kan komme deg til sikkerhet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 huh.. dette var noe nytt. Vertfall for meg. Player level 3. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hendte med meg også rett etter patchen, etter en kamp var ting tilbake til normalt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Skjedd med meg også det der, virker som det bare er en visning feil med poeng skjermen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Da var alle mine nøkkler gitt bort. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Har byttet konto som noen her har fått med seg. Kan gjerne få fler på friendslisten.. så min nye tag er blcmn#2960. Må grinde opp til 40 igjen bare. Spiller hovedsaklig D3 på hc season, men ellers går det i Hots. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Blizzard om matchmaking: We’ve noticed a few concerns around the community regarding veterans and newer players being matched up together. It’s not a solid experience to be matched against, or on the same team as players of drastically different skill level. With the game being young and in Closed Beta, our matchmaker is designed to weigh a player’s MMR more than their overall experience and time in the game. It currently takes 80-100 games, to accurately establish a player’s MMR. This means a newer player could be tossed around in games that could be way above their skill level. As Heroes of the Storm matures, we'll shift our matchmaker toward catering to more experienced players. There is a clear indicator that not having a support on a team, versus a team with a support, could cause a loss more often than we’d like. We’ll be adding another rule to the current set rules in a future patch: A zero Support team will always match versus a zero Support teamOur goal is to keep match quality in a solid state and queue times low. As the population grows, we’ll be able to layer on more rules Høres bra ut, men fare for at winrates for tassadar/tyrande kommer til å gå ned endel i soloqueue, når man bortimot alltid vil spille uten healer mot healer. Hører mange som klager på Sylvanas, er hun så bra? Syns hun ligger på nivå med de bedre assassinene, men ikke over. Hvis folk lærer seg å time stun/knockback til etter hun har slengt ut "e", men ikke rukket å reaktivere den enda, så har hun ingen escape lenger. Lenke til kommentar
kungfuX Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Hører mange som klager på Sylvanas, er hun så bra? Syns hun ligger på nivå med de bedre assassinene, men ikke over. Hvis folk lærer seg å time stun/knockback til etter hun har slengt ut "e", men ikke rukket å reaktivere den enda, så har hun ingen escape lenger. har ikke truffet på ho mer en 3 ganger, (som illidan) men virker ikke så OP, ikke så ubalansert som Thrall var x) keys btw: 1) 4MJHX6-DJB7-EZHP2E-DE6T-EWMZMV 2) V9HVZB-RZHB-FHGT7V-KJEM-89M624 3) KVHYKR-N224-B2DEC6-GJNC-MXWMYX 4) YTFGK9-CD2V-YJGKVP-HHK7-4VF2YY Endret 6. april 2015 av kungfuX Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Fikk 4 keys + valla fra blizzard i dag, så hvis noen trenger key så gi en lyd Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Har 4 keys også om noen trenger Lenke til kommentar
KnhGame Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Har 4 keys om noen fortsatt har behov, førstemann til mølla 1) JW7MRB-7DGN-KBJN29-8VP8-ZJVYJX2) CFRCRR-WD96-BVG2PG-Z9CK-7XVJ4P3) MTFRX8-X9RZ-J6Z8XC-6T47-DZG7XC4) 4YCFYH-NW4W-WKKMY9-BNH9-E7F9MZ Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Ser at det er mange som deler ut keys her, har selv 4 keys som jeg ikke trenger, så hvis det fremdeles er flere som trenger så bare pm meg Lenke til kommentar
Honningy Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Flere Beta keys for de som er interessert. 1) KP8FKX-JJXH-ZDXHTT-ZKE6-N2NNT9 2) NTRVZJ-T2NT-FWDMHX-T9NF-DF4BCX 3) R8MYTZ-XZRN-74HM89-9F8V-7G4XKP 4) XMGFFM-78TZ-Z8BHD8-D49F-MXWFT8 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Nesten så man syntes litt synd på han som ville bytte en key mot Ori and the blind forest 1 Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Har tre betanøkler igjen jeg også, men det begynner vel kanskje å bli nok nøkler i omløp her på forumet for en stund. Står forresten i e-posten fra blizzard at nøklene kan bli deaktivert hvis de blir lagt ut offentlig (eller solgt), men vet ikke hvor mye de egentlig bryr seg (eller om de sjekker)... Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 1) 97T4RF-VGHW-BHTEZT-N9EV-X7VXNR2) R6RDTK-FZ42-HZ4CPR-RZP4-CRWFYT3) KNCR2D-97YX-BNZ4FX-6NV6-ZR4RPC4) ZK78Z6-4CWF-XBVN27-M4HN-6KF2XE Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det er vel for det meste en generel regel og vet at de har "ryddet" litt på reddit. Men skal vel litt til at de stikker innom her og sjekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå