Gå til innhold

Den gigantiske Heroes of the Storm tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Murky free week har vært enda verre enn forventet. Tror jeg har rundt 10 seire 25 tap i quick matches denne uka, murky havner "alltid" på mitt lag, og når motstanderen ikke får han, er det tap hver gang. Har ikke quitta en eneste kamp på de 10 mnd siden jeg først kjøpte meg inn i alphaen, men denne uka har det skjedd 3 ganger etter lange tapsrekker med murky på laget. Forrige kamp hadde han 2500 hero damage etter 15min, da orket jeg ikke mer..

Gleder meg til tirsdag merker jeg

Lenke til kommentar

Jeg spilte faktisk både med og mot noen som spilte Murky bra i går kveld. Fascinerende hvordan noen klarer å holde han i live og være irriterende hele tiden.. Men hater systemet med heroes som 0,25 takedown per hero kill.

Endret av trulseth
Lenke til kommentar

Enig i at murky week har vært forferdelig, håper de fikk inn det de trengte av statistikk for å gjøre noen drastiske endringer på han.

Gleder meg stort til patch på onsdag! Ekstra gull fra nye rewards, ny hero og ikke minst nytt map blir herlig.

Denne uken har jeg derimot spilt mye Brightwing som er en helt fantastisk support når man får det til. Blitt mye Tyrande også som og har sykt med potensiale. Jeg kommer nok til å kjøpe meg Brightwing eller Rehgar snart og så Sylvanas når hun går ned til 10k. Da har jeg nok foreløpig nesten alle jeg har lyst til å spille.

Lenke til kommentar

Har 3 betanøkler å dele ut for de som har lyst på.

Send meg gjerne en, jeg har en sta kompis som ikke vil betale for founders package før han har prøvd det!

Blir vel patch notes ca 17.30 i dag norsk tid, veldig spent på hva de gjør denne gang.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett gjennom patch notes, hele 22 heroes fikk større eller mindre endringer, tenkte å sette de opp i en slags oppsummering her:

Buffs: Falstad, Jaina, Abathur, Murky

Falstad har hovedsakelig fått bedre auto attack dmg og en liten forbedring på barrel roll.

Jaina sin trait fungerer nå på flere enemies, inkludert bygninger. Nexus fury er byttet ut med en spell versjon, og fått en liten dmg boost på alle basic abilities.

Abathur og Murky har fått litt diverse buffs, begge blir forhåpentligvis mer brukbare nå

Bitteliten buff: Raynor, Sonya, Kerrigan, Tassadar

Raynor har fått +1 auto attack dmg pr lvl

Sonya kan bruke diverse abilities mens hun whirlwinder

Kerrigan kan styre ultralisk som Jaina kan styre water elemental

Tassadars force wall mana cost har blitt halvert

Nerfs: Stitches

Stitches har mindre hp, mindre dmg fra traiten, og ikke lenger stun på slam på lvl 16

Liten nerf: Lost Vikings, Valla, Zeratul, Sgt. Hammer, Nazeebo

Lost Vikings har litt mindre dmg på longboat heroicen

Valla mistet battle momentum på lvl 7

Zeratul sin double bomb på 16 gjør litt mindre dmg

Sgt. Hammer har litt mindre hp

Nazeebo sine talents som buffet traiten er blitt endret/nerfet, ravenous spirit heroicen har mindre aoe dmg radius og gjør mindre dmg. Garagantuan har fått en buff.

Masse endringer/litt begge deler: Thrall, Uther, Tyrande

Thrall har fått litt dmg og litt bedre trait healing, men større mana problemer

Uther har fått en haug med endringer, spillestilen hans har blitt endel endret, kan ikke bruke sprint og stunne hele motstanderlaget med heroic lengre. Ny trait og mange nye talents

Tyrande har mistet og fått endel talents, healen har 33% lengre cd og 33% mer healing sånn ca.

Jeg er totalt sett ganske fornøyd med patchen. Må spille litt for å se hvordan endel av endringene utspiller seg i praksis. Aner ikke hvordan Uther er nå, og kanskje Gargantuan har blitt viable for Nazeebo?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Var artig dette her, liten ny vri på moba sjangeren, forskjellige kart med forskjellige oppgaver man kan gjøre/fullføre for å hjelpe laget. Bare få på plass litt flere heroes så er jeg fornøyd. Tar vel ikke lang tid før spillet er oppe og sloss mot League of Legends og Dota 2 med antall spillere tenker jeg.

Lenke til kommentar

Liker å se at såpass mange heroes fikk tweaks denne gang, det forandrer nok metagamen en del. Er vel enig på det aller meste av endringer og liker at det er en liten dytt opp eller ned istedenfor et heftig slag med nerfbat. Blir spennende å se hvordan dette endrer den generelle oppfatningen av tier listene.

Det eneste som bekymrer meg litt er at jeg tror de endrer Tyrande hovedsaklig for å skille henne mer fra sylvanas. Håper ikke dette gjør utility delen av kittet hennes dårligere på bekostning av større heal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...