MysticoN Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Har lyst på den mounten jeg, men den er ikke verdt 35 euro Har faktisk vurdert å kjøpe pakka kun for mounten Endret 23. januar 2015 av MysticoN Lenke til kommentar
GKZarotan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Er du en iherdig Heroes of the storm spiller som er relativt høyt rangert (15+) og vil spille på enda høyere nivå? Da er dette noe for deg. GamersLeague eSport er i gang med å forme et HOTS lag som etter planen skal konkurrere i norge og europa etter hvert. Målet er å komme i gang med teampracc så snart som mulig slik at laget kan være satt 100% til sommeren og vi kan da fokusere på å gjøre det bra i Høstsesongen. Det kreves en del aktivitet fra din side som spiller for å kunne delta i dette laget. Vi forventer at snittet med spilletid ligger på bortimot 4 timer om dagen og at du er villig til å ta imot kritikk og råd for å bli bedre. Dersom det viser seg at du er 1 av de 5 vi sitter igjen med i høst så kommer GamersLeague eSport til å sørge for reisestøtte og litt andre goder til deg og resten av laget slik at dere kan reise i europa. Høres dette spennende ut for deg så ta gjerne kontakt: [email protected] (Zarotan#2183) Mvh Kim-Erik Aanes GamersLeague eSport Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 hadde vært morro, men er ikke 14lengere, så har ikke mye tid til overs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Noen som har behov for en betakey? Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Fikk en beta-key i går og har spilt gjennom tutorialen og et par runder med/mot AI. Har minimalt med erfaring fra MOBA sjangeren. Noen som har noen gode tips før jeg hiver meg ut i kamper mot andre brukere? Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Bare hiv deg uti, beste måten å lære på. Dessuten er det bare quickmatches. Får ikke spilt ranked før level 30, så det har lite betydning. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Noen som har behov for en betakey? Veldig gjerne Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Fikk en beta-key i går og har spilt gjennom tutorialen og et par runder med/mot AI. Har minimalt med erfaring fra MOBA sjangeren. Noen som har noen gode tips før jeg hiver meg ut i kamper mot andre brukere? De innebyggede tutorialene er faksisk fine. Lenke til kommentar
Obskar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hei, jeg ser etter folk å spille med etter at jeg kjøpte meg inn i betaen her om dagen. Er naturlig nok ikke særlig god, men har basic forståelse av MOBA spill. Om noen har lyst å spille add Odinsmight in game eller si fra her Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) En del kompisser som fikk Beta i dag edit: mao flere keys har blitt sendt ut! Great news! Endret 30. januar 2015 av barezell Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Horespill. Downloaden stopper på 28 megz Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Noen steder man kan få tak i beta-key i disse dager? Verken Battle.net eller Gamer.no har gitt meg noe i år =( Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Noen steder man kan få tak i beta-key i disse dager? Verken Battle.net eller Gamer.no har gitt meg noe i år =( Du kan kjøpe en Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Og da var man L30 Flere enn meg som har problemer med at heros krasher ved ca 60% innlasting av brett? Skjer uansett modus her. Endret 4. februar 2015 av Svar Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har spilt dette ganske mye de siste dagene med et par kompiser og må si det appellerer mye mer til meg enn LoL og DOTA2. Jeg var i bunn og grunn skeptisk til MOBA sjangeren etter å ha prøvd det meste den har å tilby men må virkelig si at jeg har endret mening. Dette spillet er på mange måter mye mer intenst ettersom det er mye mindre laning og mer fokus på teamfights og objectives. Jeg liker karakterene veldig godt, hvertfall de fleste, men her er det nok en god del balansering som må til for å dra opp noen av de som er svakere. Hvis jeg kan komme med en smule kritikk på spillflyten sålangt i betaen så er det at den beste strategien i 90% av tilfellene er å rulle igjennom kartet med hele laget på slep og høvle over det andre laget. Dette inntreffer hvertfall fra midgame og utover. Dette gjør også at en del av spesialist karakterene ikke får utnyttet potensialet sitt, som f.eks Azmodan og Abbathur. Kritikk til side, jeg må også rose miljøet i spillet sammenlignet med andre MOBA'er! Det er definitivt mye mindre krasse personangrep og folk som ragequitter i dette spillet sammenlignet med de andre. Matchene er også mye bedre lengde hvertfall for meg. Dette er nok et spill jeg kommer til å spille en god del fremover, og håper Blizzard prøver å gjøre dette til en stor suksess i MOBA markedet. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Enig i det du sier jext, feks at de har fjernet items er helt gull. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Det er flere som driver med drittsnakking nå enn det var under alpha og det blir nok flere når det kommer i open beta :( discostu: Glam ETC må vell være riktig hero for deg? Endret 4. februar 2015 av Svar Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tror ikke det blir noen open beta. Blir sikkert slik som i Hearthstone, flere og flere som får en invite før det releases. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er flere som driver med drittsnakking nå enn det var under alpha og det blir nok flere når det kommer i open beta :( discostu: Glam ETC må vell være riktig hero for deg? Faktisk aldri prøvd den, men må gjøre det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå