redlionion Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Er det noen her som benytter seg av et midi keyboard eller liknende sammen med en bærbar?? De fleste midi-kabler benytter com-porten til tilkobling, men med dagens bærbare er det en annen sak... Det er forresten en NX7000 bærbar jeg snakker om. Jeg er forøvrig på utkikk etter et eksternt lydkort; billig og til enkel musikkproduksjon... Noen anbefalinger? mvh, Christoffer "No one ever does anything worthwhile for which he is not criticised" -David Schwartz Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis det er midi-keyboard du tenker på, så kommer de fleste nå med usb. Lenke til kommentar
redlionion Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 ...dessverre er ikke mitt midi-keyboard usb... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Kan du ikke kjøpe et midi-interface som går på USB? For eksempel denne Det finnes billigere, men jeg hadde ikke tid å lete fram nå! Håper dette kan være til hjelp! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
ekm Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Noen som har "alternativer" til dette, tenker da først og fremst på noe billigere (helst med 2 inn og 2 ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå