xClaymanx Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mener på at det største problemet med fjernkontrollen var den irriterende korte ledningen...sikkert dyrt å legge til 5-10cm på et såpass dyrt kort Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Forskjell på P9X79-E WS mot P9X79 WS er blant annet at P9X79-E WS har flere PCIe-spor, flere SATA-porter osv. Endret 5. november 2013 av efikkan Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg kjørte Sabertooth X79 på mitt system, og det var dønn stabilt. kjørte med en 3930k på 4.8Ghz. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Synes folk som jobber for å få PC-en til å se unik/pen/glorete fra utsiden/innsiden godt kan gjøre det for sin egen skyld, men folk pleier å skryte det opp som om det er alfa og omega at maskinen din kan glore en 14-åring på tvers av rommet ut av stolen hans. Du får det til å virke så veldig heftig problematisk at folk bryr seg om hvordan PCen ser ut. Noen liker å gjøre kunst ut av det. Verre er det ikke. Når produsentene ser ut til å i det minste delvis sikte seg inn mot slike mennesker er det da å forvente et litt mer variert utvalg av interessante utseender skulle en tro. 1 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 La akkurat inn en bestilling sammen med en 4930k. Blir episk med svart og hvitt tema, og vannkjøling med hvite slanger. 1 Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis fjernkontrollen som nevnes er samme som fulgte med Maximus VI Extreme, så må jeg si meg enig med TTL: Søppel. De kunne latt det være noe man kunne kjøpe ved siden av, ikke noe fordyrende for alle som ikke vil ha det. Ellers godt å se ett hel sort kort, blir litt irritert når man ser alle fargene man får. Man kan liksom ikke velge kort etter hva man trenger, uten å måtte havne i ett spesielt farge tema for PCen. La hovedkortene enten være sorte eller hvite, i hvertfall PCB og alle kontakter, og heller legg ved cover som folk kan farge i fargen man skulle ønske. Når ble det så viktig hvilken farge kretskortet har for PC-folket? Jeg bygger maskiner for kraft, ikke utseende. Vel, du vil vel ikke at maskinen din skal se rævva ut med litt rødt her, litt blått her, litt grønt her? Da ser den ikke spesielt kraftig ut lenger og verdien på pcen synker kraftig fordi det da virker som at byggern er lat... Det er jo faktisk da den begynner å se kul ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå