gaffel1 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Hvordan kan jeg skjule det som er på facebooksiden min, slik at de som ikke ligger i vennelista mi og som søker på meg ikke skal få sett innholdet på profilen min? Endret 4. november 2013 av gaffel1 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvis de ikke er venn med deg så får de ikke sett innholdet uansett, så? Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Jo de får sett innholdet. De får sett wallen min for eksempel. Hva kan jeg gjøre for at de ikke skal klare å se det? Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er du over 18 eller ikke? De tar i alle fall større forholdsregler på informasjonen din når du er under 18.Men er det så vanskelig da? Gå inn på tannhjulet oppe i høyre hjørne og så går du på ''Personverninnstillinger'', så kan du se der om det er noe du kan stille på. Se her: Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvis de ikke er venn med deg så får de ikke sett innholdet uansett, så? Det man deler offentlig får jo alle sett. Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Hva med det folk skriver på wallen min? Er det ikke mulig å skjule det slik at de som ikke er venn med meg ikke kan få sett det som er på wallen min? Jeg er over 18. Har prøvd det som skrevet over her, men det på profilen min er fortsatt synlig. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Xioco fan? Endret 4. november 2013 av MathiasOslo Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det man deler offentlig får jo alle sett. Stemmer! Hva med det folk skriver på wallen min? Er det ikke mulig å skjule det slik at de som ikke er venn med meg ikke kan få sett det som er på wallen min? Jeg er over 18. Har prøvd det som skrevet over her, men det på profilen min er fortsatt synlig. Hm, kanskje det ikke går an å endre på.. Ikke vet jeg! Xioco fan? Nja, litt! Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Stemmer! God kok og dia! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hva med det folk skriver på wallen min? Er det ikke mulig å skjule det slik at de som ikke er venn med meg ikke kan få sett det som er på wallen min? Hvorfor lar du folk skrive på wallen din? Det kan du skru av. Slik at folk bare får kommentert det DU skriver. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 For å gjøre "offentlige" innlegg kun synlig for venner/venner av venner: Tannhjul oppe i høyre hjørne->Personverninnstillinger->Begrens tidligere innlegg 1 Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Da fikk jeg det til. Takk alle sammen Endret 4. november 2013 av gaffel1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå