Stormwolf Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Modemet er type: Inteno DG201 Bor i en leilighet og har ikke mulighet å fysisk nå tak i modemet, og nå tror jeg noe har skjedd. Mistet koblingen i noen sekunder og har nå ca halve linjekapasisteten. Noen som vet om jeg kan restarte modemet i web interfacen? Har letet litt rundt, men finner egentlig ikke noe. Håpe jo bare det er jeg som er dum eller blind Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 10.0.0.1 Skriv det inn i adresselinja på nettleseren, brukernavn: user passord: user gå på manage -> Reboot Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Er ingen "manage" i menyen :/ Mulig Stayon ikke har det valget for kunder. Om så er jo det litt rart. Endret 4. november 2013 av Stormwolf Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 kan du print-screen'e interfacen i ruteren? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Jepp, har postet bilde under. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ja, nei der ser det ut som den er fjernet faktisk, hvis du ikke finner det under de andre menyene så er den borte. Hvem har ansvaret for ruteren din? Du kan evt. få tilbyderen til å restarte den for deg. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du kan jo prøve å bare endre på en innstilling som krever reboot. De ISP modemene pleier å være så kjipe at du må restarte de for alt mulig, som f.eks for å forwarde porter. Du kan jo bruke det til din fordel i denne sammenhengen. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du kan jo prøve å bare endre på en innstilling som krever reboot. De ISP modemene pleier å være så kjipe at du må restarte de for alt mulig, som f.eks for å forwarde porter. Du kan jo bruke det til din fordel i denne sammenhengen. Smart tenkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå