svennand Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei. Noen som kan hjelpe meg på valg av skriver? Jeg har hatt en Canon MP990 som har fungert utmerket (bortsett fra at den ikke ville våkne fra dvale når det var wifi tilkobling). Denne viste seg å være stein dau i dag når jeg trengte den... (ingen strømtegn overhode...), jeg kunne sikkert tatt det på noe reklamasjon (3år gammel). Men finner verken kvittering eller har tid i disse kommende juletider til å vente på en service. Vi bruker skriveren til vanlige dokument og fotoutskrift (10x15,13x15 og A4 størrelse). Jeg er langt ifra proff men setter pris på at bildene blir någenlunde seendes profesjonelle ut Så hvilken bør jeg velge i dag til en fornuftig pris (ikke dyrere en det jeg gav for canon 990en som var 2500,-)? Har ikke så stort behov for scanner funksjonen da jeg har Epson V700 scanner liggende. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg anbefaler og fortsette med Canon, det er de skriverne jeg har vært mest fornøyd med. De har en serie pixma-skrivere som har XL-patroner så at blekkkostnadene blir rimeligere, men bruker du ikke skriveren så ofte er det engentelig ikke nødvendig siden blekket kan tørke ut. Har du kjøpt den ødelagte skriveren hos elkjøp/lefdal har de skriver-kjøpet ditt i systemet sitt så du behøver ikke kvitteringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå