Joachim_F Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Chess 2: The Sequel skal fornye det urgamle spillet.Sjakk får oppfølger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 "La oss ta et elegant enkelt spillsystem som alle forstår og kan enkelt sette seg inn i, men investere haugesvis av tid i om de øllnsker å bli virkelig gode og kaste inn masse ekstra" Usually works... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ideen om å belønne at man får kongen over midten av brettet er grei nok (men ikke spesielt original). Resten av ideene virker elendige, og vil gjøre utfallene av spillet langt mer tilfeldig. Da er det meste av poenget med sjakk borte. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Så lenge brikkene dreper hverandre alla trollmannsjakk ser jeg ikke noe poeng i å ikke slå av en runde Har alltid ønsket å spille sjakk hvor det skjer Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Får meg til å tenke på denne 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Interessant at en som er mest kjent fra en Street Fighter Remake skal redesigne sjakk... Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Tja, det later iallfall ikke til at vedkommende på introduksjonsvideoen er en særlig erfaren sjakkspiller. Det ser ut til at dette spillet nærmest kommer til å være blotta for teoretisk dybde.Det har antageligvis potensiale til å være underholdende for svake hobbyspillere, men det kommer aldri til å nå ut til mer erfarne spillere. Endret 6. november 2013 av Rivaille 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Eurogamer sin artikkel om dette går litt mer i dybden. Er jo ikke første redesign av sjakk i historien, men jeg synes det er litt pretensiøst å bare kalle det Sjakk 2. Som om en slik status alt er opplest og vedtatt. Endret 6. november 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå