Gå til innhold

NORTEK DISTRIBUSJON, Oslo

Centrino

Anbefalte innlegg

Har prøvd å kontakte Nortek i Oslo i Lange tider. Er det noen som vet noe om dette firma? Nortek distribuerer INTGRAL, tidligere test her på :http://www.barbara.no/tester/integral/1545/index.html

Netsiden er så vidt jeg kan se lagt ned: www.nortek.as ? Eller kanskje fått ny adresse?

Kan noen svare på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har handlet der før sommer'n. Det var da bare og klikke på internettsiden www.nortek.as og bestille som privatperson.

Men som sagt jeg har prøvd og ringe firmaet, men det er aldrig noen som svarer...noe jeg syns var litt underlig.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke Norek. Norek er distributør til blant annet Komplett.no ligger i Sandefjord. Er selv ifra Sandefjord, kjenner godt til historikken bak disse firmaene.

Men jeg snakker om www.nortek.as selger AOpen prod, spesialisert seg innenfor bærbare PC'r deriblant Integral. Siden har fungert siden august/sep engang men nå er noe skjedd...det er det jeg lurer på.

983 514 499

Navn/Firma: NORTEK DISTRIBUSJON AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Hovfaret 17 B

0275 OSLO

Kommune: OSLO

Lenke til kommentar
http://www.integral.no/nyheter/Nyheter.html

er en gammel side. Denne er ikke i bruk lenger. Drivere og andre ting er ifra 2002.

Vekker ikke akkurat tillit at de lar den tidligere siden deres ligge brakk uten å oppgi ny adresse til side eller sende brukeren videre til en eventuell ny side. Hører jeg konkurs...

EDIT:

Revisoranmerkninger pr. 31.12.2002

USIKKERHET VEDR. FORSATT DRIFT

Ser ut som de har lagt inn årene, hadde 30 inkassosaker og over en million uopgjort.

Akkurat...

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg vet skal Nortek fortsatt være i drift etter en oppryddingsrunde nå på høsten.

Skulle så ikke være tilfelle, kan man gå ned i salgskanalen når det gjelder support på produkter se har solgt. Om Nortek har kjøpt AOpen-maskiner gjennom Hattelco, som er offisiell norsk distributør og også selger AOpen-baserte bærbare, eller om de har kjøpt direkte fra AOpen vet jeg ikke. Skulle det ikke være Hattelco sitt ansvar, kan man ta kontakt med AOpen i Nederland.

Lenke til kommentar

Hei,

Det stemmer at vi har vært under en opprydding... Vi regner med å være online i løpet av oktober - da dette har tatt litt lenger tid enn beregnet.

Du kan sende meg en melding om hva som er problemet på maskiene, så kan vi se hva vi får til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...