Aleks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Litt lite defensiv midtbane for Arsenal? Flamini skadet? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så har Dortmund en mye høyere løpskapasitet enn omtrent de fleste andre lag så tror nok de kommer til å presse mer enn Arsenal, med mindre de velger å ta det rolig fra start og heller kontre dere i senk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvor lenge er egentlig Gundogan ute? En personlig favoritt, synd at han ikke spiller. Dortmund bør ta dette ganske greit. 3-1. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Med Flamini ville vi ha voldtatt dem i forrige og denne kampen, men nå vet jeg ikke om vi klarer å vinne denne kampen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Litt lite defensiv midtbane for Arsenal? Flamini skadet? Flamini er skadet ja. Strekk. Er vel ute til etter internasjonale kamper Hvor lenge er egentlig Gundogan ute? En personlig favoritt, synd at han ikke spiller. Dortmund bør ta dette ganske greit. 3-1. Blir nok jevnere enn som så. Tror ikke vi slipper inn 3. 2-1 hvis vi taper. 1-1 er mitt tips Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vi sliter allerede. Klarer nesten ikke komme oss ut av egen halvdel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dæven, Benbjo, imponert! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Redd for Dortmund, de har et solid godt lag og sinnsyke hjemmefans! Godt å høre at vi har noen solide bortesupportere selv i tyskland! =) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Marseille i ledelsen! Viktig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Benbjo har blitt et helt annet menneske etter at han ble kvitt den tommel opp-pingvinen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Benbjo har blitt et helt annet menneske etter at han ble kvitt den tommel opp-pingvinen. Skjønner ikke hva som har skjedd. Avataren min ble en vakker dag borte. Må finne meg en ny Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skjønner ikke hva som har skjedd. Avataren min ble en vakker dag borte. Må finne meg en ny Diskusjon.no guden ga deg et tegn.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skjønner ikke hva som har skjedd. Avataren min ble en vakker dag borte. Må finne meg en ny Har en avatar til deg 9 Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dette blir veldig tøft altså - Merker at de har en mye bedre dynamikk fremover og er i tillegg sterke bakover :SMen syns vi har spilt ganske bra selv! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Burde vært gult kort. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Arteta fikk et billig gult kort, mens Dortmund fikk ingen for der på Rosicky?!?!?!?!? Dritt dommer! Vi var jo i kontring! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Passe oss og ikke gjøre en shitty tabbe nå da! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Få tatt å tørka av den ene kameralinsen plizz. Herregud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå