Kultom Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva skjer når jeg får dette hver gang jeg prøver og dobbel klikke meg inn på en av partisjonene mine? Problem Hvordan kan jeg få fikset/fjernet problemet? Mvh Bugbear Edit: ble litt kornete bilde, men det er i hvertfall ikke for stort da, så ikke klag:D Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 For det første heter det "dobbelklikke", og for det andre var bildet litt lite. Dessuten... Cannot find LOLITA~1.exe ? Høres litt mistenkelig ut... Med forbehold om at det skrivefeil; les at det ikke stod lolita, men at mitt twisted mind gjorde det om til det. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Høres veldig Veldig mistenkelig ut ja. ****** jeg skjønner ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har du prøvd å browsa partisjonene dine i diskbehandlingen da? mulig det går an. hørtes ut som et virus egentlig. husk at en partisjon har ikke etternavn .exe ikke zip heller. den heter vel bare harddisk den tror jeg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg får browset dem, bare høyre klikke og åpne det, men det går ikke å dobbelklikke på dem. thats all. kan leve med det, men det er litt irriterende. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har du prøvd å gått inni safe mode da å sett om det blir sånn der også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå