Gå til innhold

Nå rulles Android 4.3 ut til Galaxy S4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tross for tidligere erfaringer med HTC og manglende oppdateringer har jeg skaffet meg en S4 Active. Å lese at S4 nå får 4.3 er bare trist, når det skulle vært 4.4. Og Active får nok denne om en god stund enda, om i det hele tatt.

Min neste mobil skal ha vanilla.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One .....

Da må du nok vente lenge. Jeg har bare gitt opp HTC, de sier så mye men det skjer aldri.

Men det er ikke så mye nytt i 4.3, hadde nok vært bedre å hoppe rett på 4.4 slik Sony forhåpentligvis gjør med Z1 :w00t:

Lenke til kommentar

Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One .....

Da må du nok vente lenge. Jeg har bare gitt opp HTC, de sier så mye men det skjer aldri.

Men det er ikke så mye nytt i 4.3, hadde nok vært bedre å hoppe rett på 4.4 slik Sony forhåpentligvis gjør med Z1 :w00t:

Fikk 4.3 på min htc One for over en uke siden. Og 4.4 er allerede annonsert å komme til One om en måned. Så skjønner ikke helt hva du preiker om.

Lenke til kommentar

Litt off-topic sidan dette er Samsung-topic, men uansett..

Til oss som har Sony, iallefall, så skal dei starte med oppdatering til 4.3 i denne månaden. Sony Xperia Z skal angiveleg få 4.3 i slutten av månaden, og som alltid kjem oppdateringane til Noreg lit seinare. Eg tippar i første halvdel av desember månad.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...