Kurt Lekanger Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Denne oppdateringen gjør telefonen din raskere og bedre.Nå rulles Android 4.3 ut til Galaxy S4 Lenke til kommentar
Tilfeldigidag Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ingen oppdatering på S4 Active tilgjengelig. Noen som vet når det vil skje?? 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One ..... Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One ..... Ser at jeg nå kan oppdatere min Htc One til 4.3 =) Herlig Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Til tross for tidligere erfaringer med HTC og manglende oppdateringer har jeg skaffet meg en S4 Active. Å lese at S4 nå får 4.3 er bare trist, når det skulle vært 4.4. Og Active får nok denne om en god stund enda, om i det hele tatt. Min neste mobil skal ha vanilla. 1 Lenke til kommentar
Rivellio Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One ..... Da må du nok vente lenge. Jeg har bare gitt opp HTC, de sier så mye men det skjer aldri. Men det er ikke så mye nytt i 4.3, hadde nok vært bedre å hoppe rett på 4.4 slik Sony forhåpentligvis gjør med Z1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Holder på å laste den ned nå til min S4! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Lastet ned fra Sammobile og flashet i Odin. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
modumjojo Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ingen oppdatering på S4 Active tilgjengelig. Noen som vet når det vil skje?? Jeg venter også på svar for denne oppdateringen må vel komme snart den og ? ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Akkurat i tide før 4.4 kommer til min Nexus! Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Duste amobil.no som bare skriver om Android!!! Sutre, sutre!! Selv om A (stor) kommer før i (liten) og flere mobilleverandører kjører Android så kan dere vel skrive om andre operatører også??? 1 Lenke til kommentar
FlogryMolly Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One ..... Da må du nok vente lenge. Jeg har bare gitt opp HTC, de sier så mye men det skjer aldri. Men det er ikke så mye nytt i 4.3, hadde nok vært bedre å hoppe rett på 4.4 slik Sony forhåpentligvis gjør med Z1 Fikk 4.3 på min htc One for over en uke siden. Og 4.4 er allerede annonsert å komme til One om en måned. Så skjønner ikke helt hva du preiker om. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Om HTC klarer å komme med 4.4-oppdatering kun én måned etter at 4.4 kom, så blir jeg sjokkert. Tipper heller at det blir februar før HTC/Samsung/Sony får det til sine toppmodeller. Lenke til kommentar
NewScreen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hva med Note II brukere? Får vi android 4.3 eller må vi vente et langt stykke pga. S - Pen? Lenke til kommentar
Megan Fox Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 "Foreløpig har ikke norske brukere fått oppdateringen" Jeg har nå fått oppdateringen til min S4 Lenke til kommentar
Samfunnsytar Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Litt off-topic sidan dette er Samsung-topic, men uansett.. Til oss som har Sony, iallefall, så skal dei starte med oppdatering til 4.3 i denne månaden. Sony Xperia Z skal angiveleg få 4.3 i slutten av månaden, og som alltid kjem oppdateringane til Noreg lit seinare. Eg tippar i første halvdel av desember månad. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Har ikke nok plass til å installere, men selve filen er lastet ned og tar opp plassen jeg har. Får heller ikke sletta den. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Megan Fox Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Har ikke nok plass til å installere, men selve filen er lastet ned og tar opp plassen jeg har. Får heller ikke sletta den. Hva gjør jeg? Overfør bilder/video til PC Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Overfør bilder/video til PC Har overført det meste av det, og det er ikke noe særlig av det andre jeg er villig til å slette, eller at de tar plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Venter forsatt på at jeg skal få dette på min Htc One ..... jeg ikke 4,3 på min får en måned siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg