Hveding Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei. Jeg har en Battle.net bruker som jeg overhode ikke kommer inn på. Eneste jeg husker er epost, ikke passord eller noe annet. Når jeg skal prøve få tilbake passordet krever battle.net at jeg skriver fornavn og etternavn, fyller da disse ut, men det står at det er feil epost, fornavn eller etternavn. Kan man bare ikke få tilsendt passord til eposten sin ???Betyr det da at jeg har kastet bort 499 kr ???Prøvde ordne ny bruker å la inn koden til spillet der, men det funket ikke da siden koden allerede var tatt i bruk som det sto. Det kan hende jeg har skrevet noe annet som fornavn og etternavn bare for å ikke legge ut mitt navn på nett (gjore dette da spilelt kom ut, å var litt paranoid). Er alt tapt ? Betaler ikke penger for et spill jeg alt har betalt for. Mvh Hveding. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Har du Æ, Å eller Ø i navnet ditt? I så fall kan du for eksempel for Æ prøve å bruke AE. Det funket for meg i alle fall. Ellers kan du kontakte blizzard og sende inn bilde av pass eller lignende for å få kontoinformasjonen din. Om du har brukt falsk informasjon så tipper jeg du ikke får brukerinformasjonen din på dette viset. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du kan prøve å huke av for å ikke ha brukt etternavn i battle.net kontoen din, hvis du ikke ville legge ut fullt navn på nett kan det jo hende du bare brukte fornavnet? Men hvis du registrerte deg under falsk identitet og så har glemt denne er det ingen måte å få tilbake kontoen på Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Hørte av en kompis at det er mulig å ringe Blizzard via skype.Noen her som vet noe om dette ?At man kan ringe blizzard via skype, de skal visst nok ha kundeservice via skype (engelsk). Kan jo da ta bilde av SC2 keyen min om det er til noen hjelp pluss sende de epost adressen min, fordi eposten min er jo registrert som bruker hos Blizzard, pluss at SC2 er jo registrert med koden jeg fikk med spillet. Så ved å gi de både epost og koden skal vel holde ??? Lenke til kommentar
1969 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 På support sidene til Blizzard finner du informasjonen du trenger. Blant annet : 4. Recover your accountYou can can submit your current form of identification through the Battle.net Support Site.Phone Call RecoveryFor personal assistance with recovery, submit a ticket. We will not be able to reset your password or update your e-mail address from an email communication, as an exploitive party may also have access to this email address.Support Site Identification RecoveryTo submit account recovery documentation, Submit a Ticket with your current form of identification documentation.Accepted valid government-issued photo ID type(s), such as: Driver's License PassportWe will contact you with further instructions once we have processed your account recovery documentation. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Aha takker Har ikke pass eller førerkort, men har FD ID (militært ID kort), det burde vel holde ? Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det kan vel bli et problem å sende bilde av ekte id hvis du brukte falskt navn? Men selvfølgelig verdt å prøve Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du kommer ingen vei med det. Jeg hadde samme problemet. Oppga betalingskort som var brukt cd Key til alle spillene etc. Ingenting som hjalp. I tillegg nektet dem å fjerne betalingskortet som var oppført. Så ble trukket i 3 mnd før kontoen ble sperret.. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har sendt inn bilde av bankkortet mitt før, etter at accounten min ble hacka, det fungerte, men da stemte jo navnet på visakortet med navnet på kontoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå