Poontang Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Hei, trenger for øyeblikket nytt skjermkort, blant annet for å spille bf4, spiller på en 24" 1920x1080 skjerm. Og skal benytte medfølgende luftkjøling. For øyeblikket har jeg sett for meg følgende alternativer, og håper dere kunne hjulpet meg med å velge: Asus GTX 770 DirectCU II (2500,-) Ser for meg at jeg kan oppgradere dette til SLI etterhvert, hvis jeg ønsker mer preformance, liker utseende med backplate, og spillene som følger med er et pluss. Kan jeg gå for dette og håpe på et godt black friday/romjulssalg?. Asus r9 280x DC2 (2550,-) Leser at 3 gb vram og Mantle skal være veldig bra for bf. Etter hva jeg forstår er ikke denne i Crossfire like bra som 770 Sli? R9 290 (non X) (3500,-??) Kommer i morgen, men vet ikke for øyeblikket hva prisen blir. Hva tror dere? Blir dette kortet med mest "bang for the buck"? Asus GTX 780 (3999,-) Dette er egentlig litt over min prisklasse men hvis noen kan argumentere for at det er verdt de ekstra kronene, så er det også et alternativ. Takk for svar! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg ville gått for GTX 770 Fin spillpakke får man med og... Lenke til kommentar
lillebj0rn Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har vært Nvidia fanboy i all min tid. Men nå vurderer jeg å prøve ut R9 280x, mye pga mantle.Desverre blir litt mer skeptisk når jeg leser div tester av disse kortene på tomshardware.com. Vi får se hva jeg ender opp med. Gtx 780 kortet er akkurat litt mer enn jeg vil betale. Lenke til kommentar
iPhone Crash Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Helst AMD R9 280X, det skjermkortet ville jeg valgt hvis jeg skulle tatt AMD skjermkort. Har forresten GeForce 780 akkurat nå Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 asus 780 får man får 3490 på netonnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå