Nikolas Svarstad Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) - Endret 28. mai 2017 av Nikolas Svarstad Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Heisann! Stod ikke i matematikk S2 fra videregående, og har derfor ikke studiekomp. Prøvde å ta opp faget som privatist, men manglende disiplin gjorde at det gikk heller dårlig. I vg1 hadde jeg 1P, vg2 hadde jeg S1. S1 er som kjent = 1P + 2P om jeg ikke tar så alt for feil? Lurer derfor på om det går an å stryke vekk S2 karakteren, og få 1P og 2P på vitnemålet. Slik at jeg får gyldig. Går det an? Bortsett fra det, så finner jeg ingen nettkurs eller undervisning på S2. Det er enten P-matte eller R-matte.. Hadde jeg fått litt hjelp så hadde det vært fint! Du kan velge å stryke S2, men da må du velge fordypning i et annet fag (hvis du ikke har to fordypningsfag fra tredjeåret, noe som er krav. Har du allerede 2 fordypningsfag og matte er det tredje, så kan du velge et andreklassefag som kan erstatte S2 karakteren din) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå