Jan Høydal Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 I mellom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Flott effekt i dette bildet. Bra jobbet!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei, Jan Høydal. Et virkelig spektakulært bilde, og jeg må innrømme, - jeg har ikke anelse om hvordan du har fått det til ! Paranormale fenomener kan jeg lite om, og "Åndenes makt" har jeg bare sett sporadisk, så jeg skal ikke forsøke meg på tolkninger i den retningen. Jeg husker et par fester der bildet gir en viss "aha-opplevelse", men stort sett er det vel influensa som har gitt en slik "uttadæsjælopplevelse" Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk for gode kommentarer Tove og Albert. Til Albert: Det er ikke så vanskelig å lage til dette i Photoshop. Må lage meg en workflow på det før jeg glemmer det Men stort sett går det ut på å lagre en seleksjon ( i dette tilfellet mannen), kopiere den opp i flere lag, massere dem til det man vil og til slutt legge dem oppå hverandre i rett blend mode. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Takk for gode kommentarer Tove og Albert. Til Albert: Det er ikke så vanskelig å lage til dette i Photoshop. Må lage meg en workflow på det før jeg glemmer det Men stort sett går det ut på å lagre en seleksjon ( i dette tilfellet mannen), kopiere den opp i flere lag, massere dem til det man vil og til slutt legge dem oppå hverandre i rett blend mode. Hei igjen, Jan Høydal. Takk for at du tok deg tid til å forklare dett for meg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg