kenjako2 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Til alle de som er frustrerte over problemet med å legge inn apps. Det finnes jo allerede en fix på vanlig 7, men den nye S modellen fungerer ikke med den gamle fixen. (jeg har ikke fått det til) Men ville bare si ifra, at det følger jo med en package installer i Kurio (pga Kurio market som ligger inne), og med denne fikk jeg til å legge inn software manuelt ved hjelp av APK filer. VLC fungerer helt utmerket på 7S nå, så da kan den hvertfall brukes fint som videoavspiller. Fikk spilt av blant annet MKV filer på videoavspilleren som følger med, men den klarte ikke lese av audio codecene, som resulterte i null lyd. Hvis noen har klart å legge inn Google Play så si ifra! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Beklager at jeg tar opp en gammel tråd, men gjelder samme sak. Google Play ligger nå i OTA oppdateringen til brettet. Det jeg irriterer meg over er drøssevis med søppelprogrammer som jeg kunne tenkt meg å fjernet. Vil det være mulig å fjerne disse med root, eller må noe mer til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå