Modeselector Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Da var tiden inne for å kjøpe seg nytt skjermkort (Bf4 er synderen) Etter å ha hakket meg i bf4 noen timer innser jeg at kaaansje det er på tide å kjøpe nytt skjermkort. Jeg har nå Et MSI GTX 560ti Twin frozr II på 1gb. Ellers er pcen god nok med I7 prosessor og 8 gb ram. Plass er heller ikke et problem.. Jeg har et budsjett på ca 2500 kr. Hva skal jeg velge? Jeg har funnet ut at jeg vil ha kort fra Gigabyte (windforce 3x) Likte kjøleren på den. MEN så er det om jeg skal velge Amd eller Nvidia? -Hva ville dere ha valgt Amd eller nvidia? - Hvis jeg velger amd kort, faller det på gigabyte R9 280x 3gb - Hvis det blir kort fra nvidia har jeg gigabyte gtx 760 2gb eller gigabyte gtx 770 2gb Men det er litt over budsjett. - Jeg var egentlig litt usikker, har ikke fulgt så mye med i timene når det gjelder skjermkort i det siste. Så hva burde jeg velge?. Jeg tar gjerne imot tips på andre kort og produsenter bare de ikke koster mere enn 2500 kr, og holder noen år fremmover. Endret 4. november 2013 av Modeselector Lenke til kommentar
im_a_noob Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 280x er uten tvil det beste innenfor budsjett, 770 er like bra men dyrere. Lenke til kommentar
Modeselector Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Ja 280x`en frista.. Men en annen ting jeg har glemt å nevne er at jeg har en 650w corsair tx strømforsyning. 280x`en krever 600w strømforsyning (etter hva jeg har lest meg til) Vil dette være et problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Vil ikke være noe problem så lenge du ikke overklokker. Da kan det fort begynne å trekke en del. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du kan fint bruke 280x på en 500w psu også, så ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå