Jan Egil Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ingen kom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei, Jan Egil. " ... og det er jo ikke så rart, - sånn som den ser ut !". Det er en fin krakk, og den har fortjent en bedre skjebne .... . Den står kanskje også på en idyllisk plass ? Fin komposisjon og et stemningsfullt bilde, men jeg ville kanskje vurdert å lysne bildet noe samt øke kontrasten. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Dette er et utrolig flott motiv ..samt bra komponert og fotografert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Gjorde seg i sort/hvitt. Synes du har fått til en god komposisjon med rett s/h behandling som leder blikket mot mosen på benken - det er mosen som i mitt hode som løfter bildet. Bra! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei, Jan Egil. Jeg har sett på bildet ditt igjen, og nå som det er blitt mørkere, trer konturene i bildet bedre fram. Laptop'en min er plassert nær et vindu i stua, og dagslyset kan viske ut kontraster. Jeg tror ikke at jeg ville ha endret bildet likevel, - det er feiende flott som det er ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei Jan Egil. Et vemodig bilde i mine øyne. Her ser jeg for meg noe som i utgangspunktet var forventningsfullt ,inviterende og kontaktsøkende, men som ble oversett, forbigått og som endte opp i fullstendig ensomhet. Et gripende bilde, som gir ettertanker. Flott motiv, svært severdig Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg