Gå til innhold

3 valg, kun 1 skal has (hovedkort)

DaChronix

Anbefalte innlegg

humm, kunne trenge litt hjelp her nå, har kikket litt rundt på diverse reviews etc. og kommet fram til disse 3 hk`ene:

Abit NF7 V2.0

Asus A7N8X 2.0 Deluxe

MSI K7N2 Delta

pcn skal for det meste brukes til spill og jeg vurderer å overklokke cpun (2500+ Barton) fra starten av, så nå er spørsmålet da

Hvilket av disse vil egne seg best, med hensyn til stabilitet, ytelse, overklokking og brukervennlighet (er ikke helt ny, men heller ikke en ekspert ;) )

Takker på forhånd for svar!

/daChronix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er selv en Asus fan, men Abit kortet er meget bra og bedre å klokke med, så gå for Abit :)

Asus er kanongode å klokke med de og, men Asus er veldig, veldig kresne på PSU. Du bør uansett ha en høykvalitets-PSU for å oppnå stabilitet ved overklokking.

Jeg siterer fra IPKonfigs test av Enermax Whisper Switching Power Supply

One topic I'd like to bring up first, though, is motherboards. Asus, as we all know, offers some of the nicest motherboards on the market, but also some that are a fussy pain in the neck. Many of us continue to use Asus products, but we find ourselves having to choose wisely. Asus motherboards require a solid source of electricity, and a near perfect environment to work from. They are, by any measure, the pickiest when it comes to anything and everything that connects to them.

Av denne grunn, samt at jeg har en del strømkrevende komponenter i min maskin, må jeg bytte ut min Chieftec 360W PSU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...