Gå til innhold

Mest profesjonell/data-funksjon- typ mobil

HowT

Anbefalte innlegg

Hei.

Ingen anelse hvordan jeg skulle få frem hva jeg er ute etter med den overskriften der.

Uansett, jeg er student, og går inn i eksamenstider. Jeg trenger en mobil som jeg lett kan skrive (bra skrive/notat-program) med, evt. lese word-dokumenter og den slags. Som ting fungerer på, uten store problemer. Slik som gode mail-løsninger, kan åpne ulike slags dokumenter etc. Oversiktelig i mapper med ulike dokumenter etc. God nettleser osv.

Vil på den annen side også ha en mobil med veldig bra kamera, gode muligheter for musikkprogram som fungerer fint etc.

Så, finnes det noen mobil som gir meg dette? Jeg står vel mellom xperia z1 (alt; bare Z, er forskjellen merkverdig?), samsung note 3, LG G2 (prisen) og htc One.

Kan en av disse tilfredsstille meg? Samsungen virker veldig svær.

Håper noen gidder svare, hadde vært veldig snilt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du faktisk skrive noe "profesjonelt" type eksamensrelevante ting på universitetsnivå eller lignende, så hold deg unna mobiler med mindre du planlegger eksternt tastatur. Noe som, såvidt jeg vet, ikke finnes noe særlig utenfor Android.

Alle mobilene du nevner der er vel Androidmobiler og vil derfor stort sett ha mulighet for å installere de samme programmene. Mulig noen har kontorprogramvare av noe slag inkludert, det er jeg ikke sikker på.

Jeg har i grunn ganske ok erfaring med Windows Phone utifra det lille jeg har fiklet med det. Det er også plattformen som den for tiden sterkeste kameratelefonen kjører på, nemlig Nokia Lumia 1020.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg undrer på hvorfor TS har bestemt seg for å bruke en mobil til de tingene mobiler ikke egner seg for... håper TS ikke ser for seg normalt arbeidstempo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...