Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Nope, ikke Svein. Tyr Erik? Nei nå får det holde, du vet godt tyr eller tyr erik ikke er et navn... Ragnar? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Men så hjelp meg litt da, det er vel ikke flere trebokstavers navn igjen? Nei. Der tok du feil. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nei. Sturla. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ah, såpass ja Og nå ligger det her også, men sliter med å finne etternavnet ditt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ah, såpass ja Og nå ligger det her også, men sliter med å finne etternavnet ditt Sikkert ikke lenge til jeg kommer hjem en dag, så sitter dere og venter i stua mi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ah, såpass ja Og nå ligger det her også, men sliter med å finne etternavnet ditt Sikkert ikke lenge til jeg kommer hjem en dag, så sitter dere og venter i stua mi Haha ja, fant fult navn nå, så SturlaGB, watch out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå