H4ck3r Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 NeverWinter Nights PlanetSide Anarchy Online De to sist nevnte er spill du må abonomere på (dvs. du må betale en månedtlig avgift (gi en liten sum med penger over 1, 2 , 3 etc. måneder du vil spille)) Lenke til kommentar
matsp Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Daoc Særs bra mmorpg, fortsatt det beste til neste generasjon kommer med WoW, Dark Fall og Dragon Empire, engan til neste år. Koster 12.00 € i mnd http://www.darkageofcamelot.com/ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kjøper meg Battlefield i morgen etter å ha lest om SilentHeroes Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vel jeg er ikke helt sikker på hvilken sjanger du liker best innen online spill... Men jeg har en forkjærlighet for 2d/3d isometriske tile baserte spill... MMORPG's... www.dransik.com www.astonia.com Det er to veldig gode spill, og hvis du har tid til å vente litt på ett spill som vil være gratis....kan du ta en titt på det jeg lager!:-) www.thule-online.co.uk Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Battlefield er saker ja, noen som spiller i klan her? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 CS Men C&C zero hour er ikke ille det heller Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Medal of Honor Allied Assault og Battlefield gir mye action og spilleglede! BF er helt konge siden det stadig dukker opp nye gratis mods og maps. Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Anarchy Online BF 1942 Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Et greit online rollespill er runescape!sjekk: www.home.no/runescape for å få klan...Spilet går ut på å skaffe deg mest penger og rustninger og annet stuff... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Americas army er gratis og veldig bra. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjøper meg Battlefield i morgen etter å ha lest om SilentHeroes Har bf1942, men hva er silentheroes?? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjøper meg Battlefield i morgen etter å ha lest om SilentHeroes Har bf1942, men hva er silentheroes?? det er ein BF1942 mod som handler om att Sverige angriper norge! virker drit fett Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vil tro at å søke på google er raskere enn å spørre i forumet. Her er iallefall en link. http://www.google.com/search?q=silentheroe...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjøper meg Battlefield i morgen etter å ha lest om SilentHeroes Har bf1942, men hva er silentheroes?? det er ein BF1942 mod som handler om att Sverige angriper norge! virker drit fett I fremtiden altså. Med alle tanksene, F-16, våpnene som Norge har, og det samme når det gjelder Sverige. Akkurat som om vi hadde angrepet hverandre i virkeligheten. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Et greit online rollespill er runescape!sjekk: www.home.no/runescape for å få klan...Spilet går ut på å skaffe deg mest penger og rustninger og annet stuff... Eller http://www.thehandofagony.com Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vil tro at å søke på google er raskere enn å spørre i forumet. Her er iallefall en link.http://www.google.com/search?q=silentheroes&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 Går nok sikkert fortere, men lurer på om folk har testet det, og hva de synes.. Google har ikke den funksjonen Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 battlefield 1942 er et veldig bra online spill og war craft er også bra men ikke like bra. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 oops war craft 3 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ingen som har nevnt Age Of Mythology, det er også et kjempe bra online spill Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 1. WarCraft III 2. Battlefield 1942 3. Diablo II LOD Knaill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå