Nitrius Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 kjeder meg litt nå, spiller for det meste d2lod, men vil ha noe annet, så jeg lurer på hva dere annbefaler å spille på nettet? bare kom med forslag heslt noe av de nyere spill da. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tja, cs er jo gøy hvis du ikke dauer hele tiden. C&C Generals er kjekt. Soldier of fortune 2 er gøy i begynnelsen, blir kjedelig etterhvert Return to Castle Wolfenstein Day of defeat modden til half-life Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Wolfenstein Enemy Terretory er kanon! og gratis! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 smaken er som baken, delt.. Men warcraft 3 er i brunøyet og er best Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 1. Battlefield 2. Warcraft 3 3. Raven Shield 4. Vietcong Så driver jeg å laster ned Wolfenstein ET nå. (trur iallefall det er bra) P.S CS suger! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 warcraft III, soldier of fortune II, jedi academy, ut 2k3... Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Medal of honor allied assult+spearhed uten tvil! i hvertfall hvi du er med i ein seriøs klan(vs-uk.net) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 mafia.smartad.biz Norwegian Mafia er BEST! CS er også gøy da Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Unreal Tournament 2003 Diablo 2 LOD Soldat Quake III Arena Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Desert Combat Det er fetere enn ord kan beskrive! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg kunne tenkt meg noen role playing spill, som er bra på nettet, for jeg liker spill der du bygger opp en char og blir sterkere og sterker, som f.eks diablo, morrowind men det er ikke på nett da, sånne spill liker jeg bare at det skal være på nettet. noen bra forslag til spill da? og helst gratis Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Bare èn som har nevnt Battlefield 1942. Det er jo dritbra, også kommer Norge vs. Sverige modden ut om litt. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 De spillene jeg spiller på nett er 1. CS 1.5/1.6 2. Warcraf3 ROC/TFT 3. Return to castle wolfenstein : enemy territory 4. Day of Defeat Alle disse er sinnsykt tøffe spill :wink: Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis du vil ha rollespill over nett er jo Neverwinter Nights en sikker vinner. Kan hende du vil like everquest og Anarchy online også. Lenke til kommentar
eivi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Battlefield 1942 er best helt klart! Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Uannsett favoritt sjanger burde du prøve Halo, feteste ever Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Helt enig HALO er kalrt det beste online spillet. Selv mener jeg at det er bedre en CS også, men det er min mening :wink: Unansett. Alle som ikke har prøvd HALO online bør gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå