Lisbeth Grendal Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Tett på ei kråke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei, Lisbeth. Et slikt kråkeportrett har jeg lenge ønsket å få tatt, men det har vist seg å være (vanskelig) umulig ! Dette portrettet er virkelig fint, - med fremragende skarphet, fine detaljer og naturlige farger. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Hei, Lisbeth. Et slikt kråkeportrett har jeg lenge ønsket å få tatt, men det har vist seg å være (vanskelig) umulig ! Dette portrettet er virkelig fint, - med fremragende skarphet, fine detaljer og naturlige farger. Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert. Haha ! Når JEG greide å ta dette kråkeportrettet, så er det jammen ikke umulig for andre å få til Men tusen takk for oppmuntrende kommentar Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Flott portrett Mange takk for det Anne Sofie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg