Albert Andersson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kjøttmeis inn for landing ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Herlig krabat Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Herlig krabat Hei, Jan Erik. Takker for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei Albert. Hva er det ved dette bildet du mener den tekniske kvaliteten er middelmådig? Jeg synes bildet er kjempeflott Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Hei Albert. Hva er det ved dette bildet du mener den tekniske kvaliteten er middelmådig? Jeg synes bildet er kjempeflott Mvh. Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Bildet er kanskje OK ved normal betraktning, men eventuelle "pixel peepers" vil nok brekke seg av vemmelse. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 De har vel god fart og er ikke så enkle å fange, så her har du nok gjort en bra jobb, og det virker som at fokus sitter der det er naturlig å plassere det. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 De har vel god fart og er ikke så enkle å fange, så her har du nok gjort en bra jobb, og det virker som at fokus sitter der det er naturlig å plassere det. Hei, Helge. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du er alt for streng med deg selv, Albert! Dette var lekkert! Herlig situasjon, flott fanget med kort lukkertid. Liker også hvordan fargen i meisebrystet går igjen i bakgrunnen. herlig bilde! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Du er alt for streng med deg selv, Albert! Dette var lekkert! Herlig situasjon, flott fanget med kort lukkertid. Liker også hvordan fargen i meisebrystet går igjen i bakgrunnen. herlig bilde! Hei, Jan Egil. Tusen takk for hyggelig, positiv og oppmuntrende kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Tenkte på at her er en kar som går inn for landing lenge før jeg så tittelen Flott fanget og rett lukkertid i mine øyne som gjør vingene dynamiske. Han ser dessuten svært så konsentrert ut om valg av landingsplass. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Tenkte på at her er en kar som går inn for landing lenge før jeg så tittelen Flott fanget og rett lukkertid i mine øyne som gjør vingene dynamiske. Han ser dessuten svært så konsentrert ut om valg av landingsplass. Hei, Jan Høydal. Tusen takk for hyggelig, positiv og analyserende kommentar, - jeg setter stor pris på det ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Nydelig bilde og skarphet med bevegelse i vingene Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Nydelig bilde og skarphet med bevegelse i vingene Hei, Anne Sofie. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg