Lovegame Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Hei, Har et HIS Radeon 6970 2GB GDDR5. Dette har de siste par ukene bråket noe jævlig og blir varmt uten at jeg kjører tunge programmer. Er fremdeles reklamasjon på kortet (er litt over 2 år gammelt). Dette er kun med Firefox og Spotify åpen. Har tatt kontakt med Komplett om reklamasjon og innsending, men det jeg lurer mest på er hvordan reklameringen blir å gå på et så "gammelt" produkt. Personen jeg snakket med på Komplett visste ikke om jeg ble å få et annet produkt eller full sum (om i det hele tatt full sum) tilbake om kortet skulle vise seg å være defekt. Noen som har erfaring med dette? Har hatt utallige produkter på garanti før, men aldri reklamert på noe. Jævlig kjipt om jeg skulle få penger tilbake og da en prosent av hva kortet er verdt, om dere skjønner. Og når jeg tenker meg om er dette muuuligens feil plass å poste dette. Endret 3. november 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Har du i det siste blåst det rent for støv? Hvis det er veldig gammelt og aldri har vært blåst ut av det kan det være at en dæsj med trykkluft er alt som skal til. Støv går heller ikke på reklamasjon. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Har du i det siste blåst det rent for støv? Hvis det er veldig gammelt og aldri har vært blåst ut av det kan det være at en dæsj med trykkluft er alt som skal til. Støv går heller ikke på reklamasjon. Senest for to uker siden, når problemet oppstod. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Okei. Etter det jeg har hørt er det vanlige at du får et nytt skjermkort med tilsvarende eller høyere ytelse enn det du har. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Hvor lang reklamsjonsrett du har på skjermkort er jeg usikker på, men ser flere som sier at det er 5 år (Teknisk sett skal det da ha blitt installert av sertifisert personale). Måten de kan beregne verdien på skjermkortet på er originalpris delt på reklamasjonstid (5 år), ganget med hvor lang tid du hadde igjen på reklamsjonstiden (3 år). Altså, det minste du har krav på er ca 3/5 av originalprisen. Dette er gitt at de sier at det er 5 års reklamasjonstid. Det kan også hende at du får et tilsvarende produkt tilbake eller den fulle summen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Har fått oppgitt 5 år reklamasjon på produktet. Men takker for svar! Sålenge jeg får nytt kort/penger til å kjøpe et annet er jeg fornøyd, må nesten ha bilde på skjermen. Kjørte opp World of Warcraft på Ultra bare på gøy (taklet dette helt fint for noen uker siden) Vekket sikkert et par naboer samtidig, jetfly dette her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Det slår nesten GTX480-kortet mitt. Det har 3 kraftige vifter og sist jeg testa det fikk jeg 105C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå