Vertical^ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Gått veldig langt ja. Tviler også sterkt på at de lyktene er lovlige. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45076761 . kjøpe en slik bil??er jo ikke sikker den holder noe. hvordan er det da med forsikring osv? vis den plutselig skulle stoppe opp ? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 1: På en bil til 5000,- har du ansvarsforsikring. Den dekker ikke skader på eget kjøretøy. Skulle noe gå galt med bilen, og du skal ha forsikring for det, må du ha spesiell forsikring for nettopp det; If Motorforsikring for eksempel. Det er helt unødvendig. 2: Ikke bruk penger å reparere en sånn bil. Her er det jallamekk, gaffateip og WD40 som gjelder. Bare en støtdemper koster 25% av det du betaler for bilen. 1 Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) hvordan få den til huggern vis den skulle blitt helt ødelagt? og pris på detta?Naf veihjelp? Endret 14. november 2013 av ZiPe Lenke til kommentar
( ) Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (Med forbehold om at jeg ikke har sett på annonsene, så jeg vet ikke hvor stor bilen er - kommenterer utfra sedan-/stasjonsvogn/SUV...) For hugger-levering: Det finnes bil-hengere... Men husk LASTSIKRING! Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) hva med denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45202335 Toyota Avensis. er ikke akkurat en skjønnhet .men den holder seg vell bra med reparasjoner?Denne syns jeg er fin derimot http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45190442 Endret 16. november 2013 av ZiPe Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du kommer til å spare svært mye på det første alternativet. Med mindre du elsker å bli skitten under neglene ville jeg frarådet deg å kjøpe tysk premium til under 50 000,-. Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Saab 9-5 stasjonsvogn? Tilråst for så vidt av meg òg. Min fyrstebil er ein Saab 9-5, men mitt einaste, do nokså grunnlause krav var at min fyrste bil skulle vera ein sedan. Ser heilt fin ut, topp skår i tryggleik det året han kom ut, og eg sit så fælsleg godt i setet. Automatgir og cruise kom han med au, alt til snaue 17 000 kr. Køyrer til og frå Oslo eit par gonger i veka, og komforten kan ikkje samanliknast med den som var i Land Cruiseren eg lånte tidlegare. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 For hugger-levering: Det finnes bil-hengere... Men husk LASTSIKRING! I tillegg trenger man en bil som har lov til å trekke tung nok tilhenger. Man må også ha førerkort for minimum kl BE Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Du kommer til å spare svært mye på det første alternativet. Med mindre du elsker å bli skitten under neglene ville jeg frarådet deg å kjøpe tysk premium til under 50 000,-. Toyotaen har ikke fulgt service de siste årene skrev selger men har skiftet olje og oljefilter da det skal, har vært på eu kontroll og rettes deretter og registremen er skiftet på 185 000. men den trengs vell ikke så mye reprasjoner ? i senere tid ? Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 her er det en annen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45149090 som har hatt regelmessig service. men er 21 år gammel med masse kilometer. Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Det er ekstremt mykje. Men no veit du jo aldri om han held 50 000 til eller berre 10. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Toyota Carina 2,0 GLI 1992, 387 400 km 13 300 Tromler og støtdempere bak bør nok skiftes ble sist på ca 200.000 km. ellers servicer tatt oljeskift, filter, reg.reim hver 100.000km på bilen. har selgeren sagt.men kjøper ikke til den prisen.. Endret 19. november 2013 av ZiPe Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Finn en pent kjørt Honda til 20-30k. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Finn en pent kjørt Honda til 20-30k. Honda holder bedre en toyota? med rep osv Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er jo helt avhengig av modell, tidligere bruk og andre faktorer, men generelt er de begge veldig solide. Forskjellen er vel at Honda er hakket mer spennende. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45436900 bilen i seg selv ser grei ut. men det står "i følge verkstedet er brent ventil eller coil. " hva medfører, eller koster å fikse? må det fikses? Endret 28. november 2013 av ZiPe Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ville stått over. En coil koster ikke fryktelig mye, 1000,- kanskje, men brente ventiler er mye mer arbeid. Flott om du kan skrive litt mer utfyllende poster i fremtiden. Eksempel under. "Med rep osv" er ikke så lett å tolke. Du har brukt det utrykket flere ganger i tråden, hva mener du egentlig? Honda holder bedre en toyota? med rep osv Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Ville stått over. En coil koster ikke fryktelig mye, 1000,- kanskje, men brente ventiler er mye mer arbeid. Flott om du kan skrive litt mer utfyllende poster i fremtiden. Eksempel under. "Med rep osv" er ikke så lett å tolke. Du har brukt det utrykket flere ganger i tråden, hva mener du egentlig? med reprasjoner som kommer til bilen, eller biltypen normalt Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Se episode 4, sesong 16 med TopGear. Der kjøper de tre helt like biler (BMW E30 325i cabriolet) til omtrent samme pris, men det viser seg at bilene er vidt forskjellige. Poenget er at det ved gamle biler som har gått en del, er vedlikehold og tidligere eiere som spiller en rolle, egentlig ikke bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå