Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil

ZiPe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med "ungdomsbil" trådene her på Diskusjon?! Dette har jo ingen ting med ungdomsbiler å gjøre! Det er pendlerbiler for folk i 40-årene. Alle sammen er sikkert helt greie forøvrig. Gjensalgsverdien er vanligvis større på kjente merker med godt rykte. VW og Mercedes for eksempel. Velg den du liker best.

Hva har skjedd med E30, 200SX, 900 Turbo og 740 TIC?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ungdomsbil?! Ingen av de bilene der faller innnen kategorien ungdomsbil i mine øyne.

Ehm, VW. Men ville ikke valgt den du har. Jeg selv tenker meg bil snart men jeg ser etter bilder som ikke koster 60k som førstebil og som man ikke griner om får en bulk + den kan styles og fikses litt på selv. Noen M3, A3,A4, Quadro, Golf og resten av de klassiske U bilene. w124 er jo dødsrå, men de bilene over er mere sånne biler jeg ville anbefalt en 40-50åring.

Lenke til kommentar

De der er vel biler min bestemor så vidt ville vist seg i :p

Veldig nøkterne biler forbinder jeg ikke med ungdomsbiler i det hele tatt ^^

Men hvis jeg skulle valgt en av de, tror jeg jeg hadde sett nærmere på Punto'en og Polo

edit: så nettopp at Polo'en har en enorm kjerring-bulk bak, så den ville jeg droppet ^^

Endret av Korporal Kranium
Lenke til kommentar

Gidder ikke ha gamle bmwer mye rep. disse er vell relativt driftsikkre?

heller 60 000 for en bil som er sikker, enn og måtte punge ut med masse rep utgifter.

skal ikke drøne så mye rundt heller. (kjører sakte)

Endret av ZiPe
Lenke til kommentar

De der er vel biler min bestemor så vidt ville vist seg i :p

Veldig nøkterne biler forbinder jeg ikke med ungdomsbiler i det hele tatt ^^

Men hvis jeg skulle valgt en av de, tror jeg jeg hadde sett nærmere på Punto'en og Polo

edit: så nettopp at Polo'en har en enorm kjerring-bulk bak, så den ville jeg droppet ^^

Blir en del langturer så da er det kjipt med punto'en og poloen, når jeg også skal ha med litt ting også

Endret av ZiPe
Lenke til kommentar

Da jeg var 18 år var det ikke akkurat denne typen biler vi hadde definert som ungdomsbiler. ;)

Men alterantivene er relativt fornuftige. Jeg ville gått for Poloen (du kan sikkert prute ned en del pga bulken) eller Puntoen. Styr unna de franske flakene.

Lenke til kommentar

Blir en del langturer så da er det kjipt med punto'en og poloen, når jeg også skal ha med litt ting også

????????????????????????

edit: Må vel også bestemme deg for hvor stor bil du egentlig vil ha og trenger, ville fortsatt valgt punto over en golf som har gått mye lengre.

Endret av Korporal Kranium
Lenke til kommentar

????????????????????????

edit: Må vel også bestemme deg for hvor stor bil du egentlig vil ha og trenger, ville fortsatt valgt punto over en golf som har gått mye lengre.

Fiat er grei på kvalitet ? likt med VW?

Lenke til kommentar

Ingen av de bilene er ungdomsbiler, har du linket til riktig annonser? Er vel bare enslige eldre damer som ikke har peiling på bil som kjøper slike bittesmå franske biler?

edit: det var visst en italiensk også, og ford fiesta?? Bevares...

Du får kjøpe med deg en hatt eller lue med skylapper samtidig :tease:

Endret av grovetussen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Saab 9-5 stasjonsvogn?

hmm. men er vell lik en volvo v70. som vi valgte og selge.. hadde også endel bulker siden jeg brukte den mye. men var problem med håndbremsen ofte, og bremsene var ikke særlig gode (men deilig og myke :p).

blir endel penger på rep siden de fleste er gamle og høy km

Endret av ZiPe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...