aBadMan Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei, dette har jeg valgt ut. Første gang jeg bruker vannkjøling. Vet at hovedkortet er "m-atx", ville dere gått for ASUS MAXIMUS VI GENE (m-ATX) eller ASUS MAXIMUS VI HERO (ATX) Skal vente litt med nytt skjermkort, har GTX 570 akkurat nå. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782433#extra Villa ha godt for dette kortet 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Ja det er det som frister mest, jeg har et m-atx kort nå, har vært veldig fornøyd med det. Det er også "Republic of Gaming" kort. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ingenting å tvile på her Gå for dette kortet du 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Så spørsmål nummer to. Ville dere bare gått for denne?ASUS GeForce GTX760 2GB DC II OC Vet at 770 er bedre, men er det noe vits? ASUS GeForce GTX770 2GB OC Har egentlig ikke så lyst å bruke så mye mer penger. Skal ha Nvidia pga Shadowplay og fordi jeg er veldig fornøyd med Nvidia. Endret 5. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg vil si at det ikke er noe vits. Gå for den rimeligste du Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Bestemte meg for å vente litt med oppgradering, akkurat nå har jeg: ASUS Rampage Gene II(utdatert, har bare SATA 3 Gb/s ports) Intel Core i7 950(ikke overclocket, men kanskje lurt å skaffe meg vannkjøling?) GeForce GTX 570(har kjøpt nytt skjermkort GTX 760, får det neste uke) Western Digital Black 3.5" 1.5TB 7200RPM SATA/600 64MB(har lyst på SSD, men hovedkortet har ikke Sata 6gb/s får ikke utnyttet det fullt, ville dere kjøpt det uansett?) Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4GB x2 Kingston DDR3 HyperX 1800MHz 1GB x4(kanskje fjerne Kingston ram? Og kjøpe enda en Vengeance?) Corsair HX 750W(superfornøyd) Endret 7. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja, jeg ville kjøpt SSD selv med bare SATA300. Du får raskere responstid, og unyttet maks av SATA300 sitt potensiale Selv om en SSD er oppgitt med høyere overføringshastighet, så klarer de jevnt over ikke full guffe konstant - så ytelsestapet blir ikke så stort som man tror. Jeg har faktisk SSD på flere maskiner med bare SATA300 - og jeg merket stor forskjell fra vanlig snurredisk. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Okei, takker for svar. Har hørt mye positivt om Samsung sine, burde jeg gå for PRO eller EVO? Endret 7. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er noe forskjell på skrive/lese hastigheten på de forskjellige. Prisen deretter, så det blir nesten opp til deg å avgjøre. Jo raskere, jo bedre Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Jeg skal finne ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå