Gulrotsaft Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da min andre Mionix Naos 5000 gikk til hedens(på 3 år) pga samme feil bestemte jeg meg for å prøve noe annet. Valget falt på en Roccat Kone XTD som ligger helt perfekt i handa og alt det der, men knappene på siden (fram og tilbake) får jeg ikke satt opp til å funke i Google Chrome.De heter IE forward / back og virker kun der tydelig vis. Ikke at jeg har giddet å åpne IE for å teste. Noen som vet hvordan jeg kan får fram og tilbake på sidekanppene? Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da min andre Mionix Naos 5000 gikk til hedens(på 3 år) pga samme feil bestemte jeg meg for å prøve noe annet. Valget falt på en Roccat Kone XTD som ligger helt perfekt i handa og alt det der, men knappene på siden (fram og tilbake) får jeg ikke satt opp til å funke i Google Chrome. De heter IE forward / back og virker kun der tydelig vis. Ikke at jeg har giddet å åpne IE for å teste. Noen som vet hvordan jeg kan får fram og tilbake på sidekanppene? Ligger i Roccat programvaren. Men anbefaler deg til å prøve ut Easy+Shift før du bytter tilbake til vanlig frem/tilbake. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Du kan sette de til vanlig mouse 4 og mouse 5 elns. Jeg deaktiverte easy-shift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå