EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er directors cut den bra eller den dårlige versjonen? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det er den versjonen regissøren synes er best. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Det er den versjonen regissøren synes er best. Pleier det å være den bra eller den dårlige versjonen? Pleier det å være noe særlig forskjell? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Oftest er det den dårlige synes nå jeg 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Før så jeg mye på DC, nå som jeg har blitt gammel og bitter, så synes jeg mange filmer klippes for lite i utgangspunktet, og DC er nesten alltid lengre, og dermed enda mere "slapt" klipt. Derfor dårligere. AtW 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Oftest er det den dårlige synes nå jeg Er det stor forskjell? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er directors cut det samme som extended? Eller er det to forskjellige ting det også? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Før så jeg mye på DC, nå som jeg har blitt gammel og bitter, så synes jeg mange filmer klippes for lite i utgangspunktet, og DC er nesten alltid lengre, og dermed enda mere "slapt" klipt. Derfor dårligere. AtW Jeg ser den altså Directorer tror gjerne de lager en helt sykt bra film, mens i virkeligheten vil folk bare se handlingen og ikke alt det andre skvipet som directoren bryr seg om (jeg bare tipper). Jeg husker den første kill bill filmen. Directoren trodde folk brydde seg om alle mulige småting, og den ble trukket ut i det uendelige. Huff.. Met det er den eneste filmen jeg har sett både directors cut og den vanlige versjonen av (det er derfor jeg spør). Til nå så holder jeg en knapp på den vanlige Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Er directors cut det samme som extended? Eller er det to forskjellige ting det også? Det stemmer det; Extended er også en egen versjon. Kan de ikke bare gi ut EN bra versjon isteden for mange halvgode Endret 3. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg husker den første kill bill filmen. Directoren trodde folk brydde seg om alle mulige småting, og den ble trukket ut i det uendelige. Huff.. Dette husker ikke jeg. Og hvilke småting er det egentlig du prater om? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Dette husker ikke jeg. Og hvilke småting er det egentlig du prater om? Masse karategreier. Det er sikkert interessant for noen men jeg tror ikke majoriteten bryr seg om det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den vanlige er ofte den "beste" for hvermannsen. Det er jo ikke uten grunn at de har ulikt klippet versjoner av en film , tom ulik slutt/plot , da vist til en screen test audience. Den som får flest stemmer blir normalt den kommersielle utgaven. Derfor kommer ofte slike directors cut , dvs at han/hun var ikke fornøyd eller enig med produsentenes valg. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 man kan vel si at dersom filen er veldig god er gjerne dc best, er den grei nok (slik de fleste er) så blir det bare langdradd og kjedelig. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Hah. Kan jeg spørre deg om en ting? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Nei, jeg forbyr deg å spørre meg om noe på internett. 2 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Director's Cut er vel nærmere regissørens kunstneriske visjon, i motsetning til en kinoversjon som er kuttet for å gjøre den mer tilgjengelig/mer lønnsom. Jeg syns, ofte, at Director's Cut er bedre. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Nei, jeg forbyr deg å spørre meg om noe på internett. Hvorfor har du et profilbilde av to nakne menn som kysser? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hvorfor har du et profilbilde av to nakne menn som kysser? Fordi det er vakkert. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Director's Cut er vel nærmere regissørens kunstneriske visjon, i motsetning til en kinoversjon som er kuttet for å gjøre den mer tilgjengelig/mer lønnsom. Jeg syns, ofte, at Director's Cut er bedre. Kunstnerisk sier du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå