ilPrincipino Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei, Jeg er en gutt som er interessert i fotball, mobil, fotografering og volleyball. Jeg går på skole og har en deltidsjobb i Ark ved siden av. Jeg bor i Oslo. På fritiden liker jeg å lese, spille FIFA, trene og være med venner. Mine favorittlag i fotball er Juventus, Vålerenga og Manchester United. Favorittspillerne mine er Claudio Marchisio og Sebastian Giovinco. Kallenavnet til Marchisio er forresten il Principino derav brukernavnet. Christian Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Hei! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Velkommen vi har en aktiv fotballavdeling på forumet, juve er nok ikke det mest diskuterte laget tho. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Takk! Skal sjekke ut fotballforumet. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vælkommen til gards! Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Takk, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå