Pc Lynet Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Høres ut som ett klokt valg, du får rapportere tilbake når du har fått prøvd kameraet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Etter å ha lest litt på nettet har jeg nå bestemt meg for Samsung NX300. Christian fotovideo.no har kjempetilbud på NX300 denne helgen Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Takk for tipset, men i følge Prisguiden er fire kroner billigere på JapanPhoto. Christian Endret 9. november 2013 av ilPrincipino 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Du får med LightRoom 5 hos FV, programmet koster litt over 1300.-. Men har du ikke brukt for LR5 så er det like greit og kjøpe hos JP, eventuell selge LR5 og få kameraet ned en tusenlapp til Endret 9. november 2013 av Nautica Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Å ja, det så jeg ikke. Da ble tilbudet straks mer interessant. Takk for tipset! Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå