julekoppmedte357 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei! Jeg håper dere kan hjelpe meg litt! Jeg skal nemlig selge en del PS3 spill og lurer på hva dere mener er realistiske priser for disse spillene: Deus Ex - Human revolution Grand Theft Auto IV Metal Gear Solid 4 Farcry 2 Assassin's Creed II Assassin's Creed - Revelations God of War III Killzone 2 Fallout 3 Fallout - New Vegas Dark Sector Fight Night - Champion Army of Two Oblivion Call of Duty - Black Ops Dragon Age II På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Du får nok ikke så mye for spillene. 50-150kr pr spill vanligvis. 200-250kr pr spill om du er heldig, men tviler. Endret 3. november 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Du får vel kjøpt de nye for en hundrings eller mindre om du handler smart. Du vil kanskje kunne få det samme, i hvertfall for noen. Tviler på at du får solgt alle der, uansett pris. Mange kan du jo nå kjøpe billig i komplette utgaver med alle tilleggspakkene inkludert. Endret 3. november 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Du får nok solgt dem for maks 100kr.Tror ikke du blir kvitt alle btw, Prøv å selge dem for 100, og de mindre kjente og litt eldre for 50kr. De du ikke får solgt leverer du inn på gamstop så får du muligens 20-30kr for dem. Kan nesten være lurt bare beholde dem om du har PS3en fortsatt så la den ståendes til man igjen får lyst til å spille ellerno. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå