Kent Rune Haugen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 - Brygga - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kan ikke helt forklare hvorfor, men her fikk jeg en følelse av en slags naturens katedral der brygga blir alteret. Herlig komposisjon. Roar Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Takk for hyggelig kommentar Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei, Kent Rune Haugen. Dette bildet har tiltrekningskraft, betrakteren må kanskje anstrenge seg litt for å se hva motivet egentlig er (jeg måtte !) ! I likhet med Roar fikk også jeg assosiasjoner, og nok en gang så jeg for meg Huckleberry Finn på tur nedover Mississippi på en selvbygd flåte ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Hei Kent Rune,Her synes jeg du leder betrakteren fint inn til selve motivet ditt med den mørke vignetteringen, nydelige gyldene fargetoner og litt undring med en gang over hva man egentlig ser, selv om bildetittelen absolutt gir en god ledetråd :-) Får også litt sånn Huckleberry Finn nedover elva på flåte stemning her :-) Har sittet og lurt litt på om du kunne hatt ett bitte lite kutt ute i høyre side av bildet, men alldeles ikke noe sikker på. Uansett ett flott bilde Endret 4. november 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takker så mye for utfyllende og gode kommentarer til bildet Var ett bilde jeg lot vokse litt på meg, som du sier Albert, måtte se litt etter om det egentlig var noe motiv der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg