Jon Helgesen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Auschwitz Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Litt å gå på teknisk, men eit bilete til ettertanke. Lenke til kommentar
Jon Helgesen Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Takk for det Magnar. Det blir mange tanker som går gjennom hodet etter et besøk i Auschwitz. Bildet ble tatt på "Auto" som de ble den første tiden. Nå bruker jeg mest "Blenderprioritet". Vet ikke om de blir noe bedre av den grunn, men ved bruke dybdeskarpheten som verktøy her jeg lært å fremheve motivet. Fint om du kan forklare hva jeg burde gjort anneledes teknisk Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei Jon Helgesen. Bare tittelen gjør at man grøsser. Jeg tror at jeg ville tatt bort gresset, og kantmuren i nedkant av bildet, og kanskje fått med hele pipa på den røde murbygningen, samt en del himmel. Ellers er dette et bilde som virkelig gjør inntrykk, også med tanke på historien. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Jon Helgesen Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Hei Lisbeth Takk for tipset. Jeg skal teste med å beskjære litt i nedkant. Pipa kan jeg ikke få gjort noe med, det er utenfor bildet Mvh, Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg