konduktans Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Nylig leste jeg en tråd her på forumet der det ble linket til en GTX680 som kostet <2000 kr ny fra norsk nettbutikk. Noen som husker/klarer å finne frem siden som selger til den prisen? Mener det var deal.no, men fant ikke igjen produktet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 https://prisguiden.no/produkt/nvidia-geforce-gtx-680-156465 Her ser du i hvert fall prisene på Prisguide.no Ser ikke ut som om dette kortet finnes til 2000 kroner. Håper at det var dette kortet som jeg linket til du mente Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Ja, er riktig kort. Sjekket selvsagt Prisjakt og Prisguide, men fant det ikke igjen. Mulig det var et begrenset tilbud. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Mulig at det var ett supertilbud for en dag. Jeg har lett litt og jeg har ikke sett kortet i nærheten av 2000 kroner. Lenke til kommentar
CYellowan Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Nylig leste jeg en tråd her på forumet der det ble linket til en GTX680 som kostet <2000 kr ny fra norsk nettbutikk. Noen som husker/klarer å finne frem siden som selger til den prisen? Mener det var deal.no, men fant ikke igjen produktet. Stemmer det. Prisen var 1885 en periode hos deal.no tror jeg. Er ikke det lenger da :/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå