Anne Sofie Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Nøtteskrike i gresset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Flott bilete av Nøtteskrika! Friske fine fargar. Tusen takk for kommentaren på biletet mitt Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Tusen takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei Anne Sofie Å, så heldig du har vært, med nøtteskrike på besøk Kjempeflott bilde, nært, skarpt, og med flotte farger. Nesten underlig at denne hører til kråkefuglene. De "vanligere" kråkene ser vel ikke direkte eksotiske ut, men det gjør da virkelig disse. Morsomt at den har "reist litt bust" også. Nøtteskrikene har et område på hodet, med fjær som reiser seg når de blir opphisset. Veldig bra bilde Anne Sofie Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Tusen takk. Ja. Den er skjelden hos oss. Første gang jeg har sett nøtteskrika i Bodø. Hun er veldig sky men en fin fugl å se på. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei, Anne Sofie. Magnar har sagt det meste, så jeg "henger meg på" ham ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk Albert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg