iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Startet å spille Battlefield 4 her om dagen, men det lukker seg hele tiden. Noen ganger etter 10-15 min, andre ganger tidligere. Det kommer opp at Skjermkorte har sluttet å svare... Jeg har NVIDIA GeForce GTX670, noe jeg tenkte burde klare greit å kjøre BF4, men på en test så sto det at skjermkorte har for lite RAM i forhold til hva man burde ha. Jeg har 2 gb, men BF4 krever 3, er dette noe som kan være grunnen for at det lukker seg eller er det en bug med BF4? Takk på forhånd! hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg her! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 har du instalert siste drivere fra nvidia? eg har gtx 770...fikk skikkelig disco lys opplevelse første gangen Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 har du instalert siste drivere fra nvidia? eg har gtx 770...fikk skikkelig disco lys opplevelse første gangen ja, har installert den siste, jeg klarer å kjøre alt på ULTRA, men når jeg hopper ut i fallskjerm, eller er på steder der det er mye som skjer samtidig, så bruker det å klikke, akkurat som at den ikke takler det.. derfor jeg lurer på om dette har noe me ram'en på skjermkorte å gjøre,, før er jo litt teit det da, for det korte jeg har ble kåret til nest beste i fjor. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 har du overclocket kortet? Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 har du overclocket kortet? nei, men kan det gi meg 3 Gb ram istede for 2? før grafikkmessig så klarer jeg å kjøre det Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 nei det kan ikke gi deg 3 gb vram, bare lurt epå om du hadde overclocket kortet for mye Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 nei det kan ikke gi deg 3 gb vram, bare lurt epå om du hadde overclocket kortet for mye okei, men er det da slikt, at jeg MÅ ha 3 gb ram, for å klare å kjøre det på for fullt? her er testen jeg tok og hvordan jeg ligger ann: http://gyazo.com/1f55b3bf881a52e92ca4adf3af38dc84 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Hvorfor skal du absolutt kjøre alt på Ultra? Har du prøvd å jekke ned til High og se forskjellen? Jeg tipper du vil oppleve bedre flyt og like god grafikk. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 du må ikke ha 3gb, eg har 2 gb selv. det holder det. men det kan være andre ting som ikk er helt bra i pcn din Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Hvorfor skal du absolutt kjøre alt på Ultra? Har du prøvd å jekke ned til High og se forskjellen? Jeg tipper du vil oppleve bedre flyt og like god grafikk. jeg prøvde til å med å kjøre på low settings, samme problem Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 du må ikke ha 3gb, eg har 2 gb selv. det holder det. men det kan være andre ting som ikk er helt bra i pcn din kan hende det er BF4 da som er problem med, for jeg er ikke den eneste som har dette probleme, og da var lignende greier da bf3 kom ut i fjor.. Men du får ikke noe problemer med at den detter ut osv? "BF4 har sluttet å virke" osv? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 kan hende det er BF4 da som er problem med, for jeg er ikke den eneste som har dette probleme, og da var lignende greier da bf3 kom ut i fjor.. Men du får ikke noe problemer med at den detter ut osv? "BF4 har sluttet å virke" osv? joda...fått det noen ganger nå... så eg tror nok det er spillet, og ikke kortet ditt :/ Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) prøv å klokke ned grafikkortet ditt..vet ikke hvorfor dette virka men jeg ble fortalt å gjøre det av en jeg kjenner og klokka ned rundt 25 MHz hver gang det krasja til det ikke krasja lenger.. nå har jeg ikke krasja på 18timer spilletid. MSI 660ti PowerEdition Endret 3. november 2013 av xPhoenix Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 3. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 prøv å klokke ned grafikkortet ditt..vet ikke hvorfor dette virka men jeg ble fortalt å gjøre det av en jeg kjenner og klokka ned rundt 25 MHz hver gang det krasja til det ikke krasja lenger.. nå har jeg ikke krasja på 18timer spilletid. MSI 660ti PowerEdition Hm, ja det ska eg prøve! Gir tilbake melding ol det funker! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 prøv å klokke ned grafikkortet ditt..vet ikke hvorfor dette virka men jeg ble fortalt å gjøre det av en jeg kjenner og klokka ned rundt 25 MHz hver gang det krasja til det ikke krasja lenger.. nå har jeg ikke krasja på 18timer spilletid. MSI 660ti PowerEdition Hvis dette fungerer er kortet teknisk sett defekt. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Hvis dette bare skjer i bf4 så er det spillet. Er jo mange som er plaget med kræsjer nå ved launch av spillet. Inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Kan være mangel på vram. Jeg bruker over 2gb vram med mitt oppsett så. Skru av antialiasing og se om det hjelper. Lenke til kommentar
iiDiiOZ Skrevet 4. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Kan være mangel på vram. Jeg bruker over 2gb vram med mitt oppsett så. Skru av antialiasing og se om det hjelper. Trur ikke det er det, spilte på low settings, fikk samme probleme, men trur nok det e bf4 som e probleme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå