NatuRal3 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Hei, Jeg skal flytte sammen med dama. Hun mener maskinen min støyer for mye og at dette kan bli et problem. Så da er jeg nødt til å skaffe meg et nytt kabinett. Dette må nok bli litt mer stilrent i forhold til hva jeg har fra før. Her er hva jeg er ute etter: Pris:Max 1500,- Bruk: Redigering og Gaming Plass: Normalt gaming utstyr. Vannkjøling, 670 skjermkort. 3HDD. Skal også være mulig å skule kabler. Kjøling: God kjøling. Har H80 Vannkjøling og tenker på å ha 120mm stillegående vifter. Støy: Så lite som mulig.Utsende: Feks børstet stål. Null plexi eller... Kanskje litt da. Jeg har nå vurdert å kjøpe Cooler Master Silencio 650 eller Cortair Obsidian 550D men jeg tror det er lurt å forhøre seg litt. Noen som vet om det er noen andre skjulte skatter? Feks Lian LI. Jeg er veldig kresen. Så jeg må kjøpe noe jeg føler oppfyller alle krav. Eller er vertfall i nærheten.Noen som kan hjelpe? Endret 3. november 2013 av NatuRal3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg vet ikke helt om du vil like forslaget mitt, men det får gå Kabinettet ser ihvert fall stilig ut og etter erfaring så skal det ikke gi fra seg mye støy Litt Plexi løsninger her og der, men jeg håper at det kan gå Hvis ikke så får du bare vrake forslaget mitt... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781841&CKS=PCW Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Hehe takk for svar. Det blir nok dessverre litt for voldsomt. Skal prøve å få dama til å like maskinen.Det kabinettet der er mer ekstremt en det jeg har fra før Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Ok Så da regner jeg med at dama di ikke liker lys, heftige rammer og plexi Da kan nok jeg dessverre ikke bidra med så mye Endret 3. november 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei! Jeg hadde omtrent samme krav som deg, og havnet til slutt på dette. Jeg er godt førnøyd. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Gå for R2 som Futelva nevner! Stilrent kabinett med ok plass i tillegg til at det er støydempet så da kan det ikke bli bedre Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 FRACTAL DESIGN DEFINE R4 http://www.dustinhome.no/product/5010644187/fractal-design-define-r4-black/ Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Er redd for at R2 blir litt for stort. R4 så veldig lovende ut Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei. Har selv Corsair Obsidian 550D og er veldig fornøyd. Har også vannkjølt cpu kjøler, h100i. Anbefaler utbytte av vifter med corsair SP120 for cpu kjøleren og AF120 for kabinettvifter. Har også satt inn viftestyeing, og selv på maks, hører jeg knapt viftene. God plass bak hk til å gjemme unna ekstra kabler. Stilrent og pent å se på er det også, dama har aldri klagd på verken støy eller utseende, selv om den er plassert i stua :-) Lenke til kommentar
iPhone Crash Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Fractal Design R4 er ganske stillegående og er veldig bra. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Antec Sonata III https://prisguiden.no/produkt/antec-sonata-iii-77261/detaljer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå