drvannnordstrom Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har av og til litt tid til å spille på PC. Siste spill var splinter cell - blacklist. Noen av dere som er oppdatert i spillverden som kan gi meg tips om hvilket spill jeg skal kjøpe nå? Har ikke tid til å spille særlig mye, så liker best typen som går rett på sak. Elsker Hitman serien, metal gear solid osv. Har heller ikke mye tid til å utforske multiplayer delen, det lille av den tida setter jeg av til BF3...snart BF4. Håper noen der ute har tips. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva med det nye Assassins Creed? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Velvet Assassin, Thief-spillene, Death to Spies, Dishonored, Desperados-spillene, Robin Hood: The Legend of Sherwood, Manhunt og Mission Impossible. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kanskje Deus Ex: HR, evt det første også. Ellers er det ett som heter "Project I.G.I. - I'm Going In", eldre spill, men husker det var veldig gøy før i tida. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 The Saboteur er et "glemt" spill som kan prøves, har fått brukbar kritikk da det kom ut for noen år siden. 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Velvet Assassin, Thief-spillene, Death to Spies, Dishonored, Desperados-spillene, Robin Hood: The Legend of Sherwood, Manhunt og Mission Impossible. Må si meg enig med Dishonored i alle fall. Virker å passe trådstarters ønsker bra. Lenke til kommentar
Sankrojen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Hei Jeg kan anbefale Dishonored og metro last light. veldig gøye begge to men metro er litt vanskelig å komme videre på men det er sån spill skal være syns jeg, at du må finne veien selv. men jeg er enig i de andre at de fleste andre spill som har blir nevnt er gode Endret 13. november 2013 av Sankrojen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå