Veritas_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skulle kanskje tenkt på slikt litt tidligere. :oops: Men er det noen med noen gode forslag? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 sett en bolle fylt med "vannblandingen" din ved siden av pc´en. Kapp så av en av de lengste kablene du har i system, før begge to ned i bollen, og kjør systemet til det er tomt for luft. sett så på en skjøt på slangen mens den er under vann. ( best med litt lange kabler da. ) Da skal det meste av luft være borte. Det er flere metoder for dette også, som feks å sette på et T-ledd på en av slangene som du har festet en kort slange til som du fyller med vann, lar systemet stå til luften har gått opp i t-leddet og luften har blitt erstattet med vannet i slangen. etterfyll om nødvendig. -P- Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Okay, takker, ser for meg kossen eg ska gjøra det nå, selv om det ikkje blir 100% likt. Men det bryr du deg vel lite om Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Okay, nå svive det her. Men ska den Eheim pumpa bråke sånt :/ Overgår jo glatt den forrige CPU kjøler Vifta mi (boxed saken) Eller e detta bara innkjøringen av pumpa an e sånt? E denna pumpa. Vansklig å forklara lyden, snakk knurring.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skal ikke bråke den,med mindre den står og drar luft. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er nok som Snekker`n sa bare at du har luft i systemet, blir stille når systemet er luftfritt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jau, kan virke slik, selv om an bråke mindre når eg vet det e uft der Ikkje lett å få ut den siste resten :/ Forresten så har eg problemer (hehe ingen såg den komma) Eg høre maskinen bote ett stykke. Vet ikkje kor langt da men. Fordi eg får ikkje bilde opp på skjermen, men det e ikkje kortet. Har testet ett annet. Kan det være CPU som gjør at eg får svart skjerm? Lekte meg litt for mye med an da eg hadde for mye tid mens eg venta på noen deler. Planslipte litt Kanskje en P4c ikkje e egnet for det :o brukte ok.no sin palnslipingsguide.... Update: Fekk maskinen til å boote en gang, men måtte boote på ny etter å ha satt i tast og mus. Da fekk eg ikkje bilde igjen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Aksjon avblåst. An bestemte seg plutslig for å funka perfekt :o Update, eller så boote an bara når an vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå