Gå til innhold

Forslag til utlufting av vannkjøling uten bruk av ventiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sett en bolle fylt med "vannblandingen" din ved siden av pc´en.

Kapp så av en av de lengste kablene du har i system, før begge to ned i bollen, og kjør systemet til det er tomt for luft. sett så på en skjøt på slangen mens den er under vann. ( best med litt lange kabler da. )

Da skal det meste av luft være borte.

Det er flere metoder for dette også, som feks å sette på et T-ledd på en av slangene som du har festet en kort slange til som du fyller med vann, lar systemet stå til luften har gått opp i t-leddet og luften har blitt erstattet med vannet i slangen. etterfyll om nødvendig.

-P-

Lenke til kommentar

Jau, kan virke slik, selv om an bråke mindre når eg vet det e uft der :shrug: Ikkje lett å få ut den siste resten :/

Forresten så har eg problemer (hehe ingen såg den komma) Eg høre maskinen bote ett stykke. Vet ikkje kor langt da men. Fordi eg får ikkje bilde opp på skjermen, men det e ikkje kortet. Har testet ett annet.

Kan det være CPU som gjør at eg får svart skjerm? Lekte meg litt for mye med an da eg hadde for mye tid mens eg venta på noen deler. Planslipte litt :roll: Kanskje en P4c ikkje e egnet for det :o brukte ok.no sin palnslipingsguide....

Update:

Fekk maskinen til å boote en gang, men måtte boote på ny etter å ha satt i tast og mus. Da fekk eg ikkje bilde igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...