stinger82 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Heisann. Har vært på Møller og fått montert full defa-pakke med "app-styring" Har fått litt problemer nå etter at klokken stilte seg en time tilbake til vintertid. Min telefon (android) taklet ikke vintertid, mens hos fruen som også har installert defa appen, er klokken korrekt. Så det jeg mistenker er at når vi f.eks har stilt inn hentetid til 07.00 og forvarming til en time før, så får bilen motstridene beskjeder fra de to telefonene. Huff, ble fryktelig dårlig forklart med håper dere skjønner, og muligens har noen tips? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Mitt forslag: Ta sikkerhetskopi og reinstaller/gjenopprett til fabrikkinnstillinger den telefonen som ikke viser riktig tid. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Mitt forslag: Ta sikkerhetskopi og reinstaller/gjenopprett til fabrikkinnstillinger den telefonen som ikke viser riktig tid. Akkurat prøvd, ingen forandring :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå