audunms Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Vi har testet handleliste-apper, og funnet frem til et skikkelig kult spill til mobilen din.Test: Apper til Android og iOS Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Klikket meg inn for å se om dere faktisk hadde byttet til alfabetisk "format-liste", men den gang ei. Kun i overskrifta, gitt. "Format: iPhone og Android" Android begynner på "A" og burde stått først, hvorfor framhever dere Iphone, alltid? Greit nok at 95% av alle "apps" dere velger å skrive noen ord om er for Iphone, men likevel burde Android være først, fordi det ellers (naturligvis) blir favorisering. Noe det forsåvidt er mye av i staben deres. Dere tror vel sikkert en liten "i" kommer før "a" i alfabetet..... 2 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg har Windows Phone og gjør det på følgende veldig enkle vis: Lagre Word-filen "Handleliste" i Skydrive med en snarvei til skrivebordet. Når du oppdager at det holder på å gå tomt for noe åpner du listen umiddelbart og noterer. Neste gang du drar på butikken har du det på mobilen og glemmer ingenting... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har testet litt forskjellige handlelister, men det som fungerer best for meg er Google keep. Stort enklere og mer oversiktlig kan det knapt gjøres. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Klikket meg inn for å se om dere faktisk hadde byttet til alfabetisk "format-liste", men den gang ei. Kun i overskrifta, gitt. "Format: iPhone og Android" Android begynner på "A" og burde stått først, hvorfor framhever dere Iphone, alltid? Greit nok at 95% av alle "apps" dere velger å skrive noen ord om er for Iphone, men likevel burde Android være først, fordi det ellers (naturligvis) blir favorisering. Noe det forsåvidt er mye av i staben deres. Dere tror vel sikkert en liten "i" kommer før "a" i alfabetet..... Hmm, lite å henge seg opp i om dagen eller?! 1 Lenke til kommentar
Trøpedal Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg synst disse app-guidene og testene er utrolig kjedelig! 2 Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Vi bruker our groceries. Der kan du lage forskjellige lister. F. Eks en til daglig vare og en til IKEA og en til biltema osv. Man legger inn ting man savner og det beste av alt: den er syncet med hele familien. Så hvis jeg legger inn f. Eks 9 v batteri under biltema og noen andre i familien er der, ser de det og kjøper. Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Liker at mannen i artikkelbildet holder iPhonen opp ned 2 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg synst disse app-guidene og testene er utrolig kjedelig! Enig. Svært, svært sjelden at det skrives om apper jeg i det hele tatt har noen interesse av. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 hvorfor holder han på bildet iphonen opp ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg