Brotof Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg har en cd-key til spillet da det fulgte med i det nye skjermkortet mitt, mem har ikke så mye interessea av å spille det. Noen som er interessert i å få tak i spillet og er interessert i et bytte eller et kjøp? Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har det til ps4, synes spillet er helt hærlig! Har spilt 20 timer på 3 dager. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Startet å spille tidligere idag, har kommet litt på vei, Men tror jeg har skippet noen dialoger for nå har jeg plutslig en fleet med 3 skip uten å skjønne hvorfor :s Noen som vet hvorfor? har ikke så mye å si egentlig, men bare irriterende Endret 30. desember 2013 av Belfez Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva tenker dere om slutten på spillet? Jeg sitter med en litt bitter sweet følelse igjen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Da ble jeg endelig ferdig med spillet.. 102 timer brukte jeg, men har 100 % syncronization. Frem til kapittel 11.3 hadde jeg slått av absolutt alt av HUD. Brukte også 0 fast travels.. Elsker AC-serien.. Har 100 prosent sync på alle spillene i serien.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå