Gå til innhold

Assasins creed - Black Flag!

Anbefalte innlegg

Synes i grunn dette var ganske kjipt... Ensformig, kun brutt opp av skråling på sjøen, som igjen ikke er særlig interessant. [Merk: Jeg gadd ikke fullføre det. Blei dritlei et sted i sekvens fire eller no, så mulig det tar seg opp senere. Det har jeg egentlig ingen intensjon om å finne ut...]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det i går på Steam, litt på impuls. Må si det ser mye bedre ut på PC enn hva jeg fikk inntrykk av på da jeg så det på YouTube. Utrolig bra stemning, både når det gjelder pirater og settingen. Siden jeg spiller det på PC, kan jeg tilpasse kontrollene slik jeg vil ha de, og synes de klassiske kontrollene med mus/tastatur er best (har også kontroller), med free running på høyre museknapp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har dere "ryddet" hvert område for collectibles etterhvert som dere synkroniserer, eller tar man collectibles etterhvert? Begynte nettopp å spille og tar det etterhvert, men det ser ut som det kan ta litt tid da ja...er alle disse kistene med bare litt penger oppi nødvendig for 100% eller er det noen andre typer kister som kommer senere?

Lenke til kommentar

Har dere "ryddet" hvert område for collectibles etterhvert som dere synkroniserer, eller tar man collectibles etterhvert? Begynte nettopp å spille og tar det etterhvert, men det ser ut som det kan ta litt tid da ja...er alle disse kistene med bare litt penger oppi nødvendig for 100% eller er det noen andre typer kister som kommer senere?

Kan man gå tilbake senere for å få 100%?

Lenke til kommentar

de kistene du trenger for 100% synk er de du finner via skattekart, jeg rydder reint etter hvert som jeg spiller, men 100% synk i alle oppdrag får jeg se om jeg tar med en gang eller senere, fullførte spillet på ps3 men gadd ikke gå for 100% men startet nettopp på ps4 så vil vurdere 100% der viss jeg gidder siden dette tar 70-100timer, så sant man ikke jukser seg til dette ved å kjøpe snarvei dlc`ene

Lenke til kommentar

Åssen deler man lokasjoner til skattekister og slikt? Og er dette begrenset til PS4?

dette deles auto til dine venner når du spiller, så viss noen på vennelista di spiller før dette eventet forsvinner så får de lokasjonen på sitt kart fra deg, og samme skjer viss en av dine venner finner noe så blir dette delt med deg, og ps3 hadde samme feature så tror dette gjelder alle platformer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...