Phate Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Synes i grunn dette var ganske kjipt... Ensformig, kun brutt opp av skråling på sjøen, som igjen ikke er særlig interessant. [Merk: Jeg gadd ikke fullføre det. Blei dritlei et sted i sekvens fire eller no, så mulig det tar seg opp senere. Det har jeg egentlig ingen intensjon om å finne ut...] Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Skal få det så snart jeg får det på ps4. Kontrollene er litt vanskelige på pc synes jeg. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøpte det i går på Steam, litt på impuls. Må si det ser mye bedre ut på PC enn hva jeg fikk inntrykk av på da jeg så det på YouTube. Utrolig bra stemning, både når det gjelder pirater og settingen. Siden jeg spiller det på PC, kan jeg tilpasse kontrollene slik jeg vil ha de, og synes de klassiske kontrollene med mus/tastatur er best (har også kontroller), med free running på høyre museknapp. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Aah det var høyre musknapp for freerunning i de gamle spillene. Skjønnte ikke at jeg alltid trykkte på det i starten for freerunning. Mystery solved ^^ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skal få det så snart jeg får det på ps4. Kontrollene er litt vanskelige på pc synes jeg.xbox360 kontroll for Windows Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 xbox360 kontroll for Windows Jeg har Razer sin variant til PC'n, selv om jeg foretrekker mus/tastatur til de fleste spill. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Åssen deler man lokasjoner til skattekister og slikt? Og er dette begrenset til PS4? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Åssen deler man lokasjoner til skattekister og slikt? Og er dette begrenset til PS4? Har ikke testet det, men fant denne... http://www.trueachievements.com/a180164/sharing-is-caring-achievement.htm Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Desse røde områdene, restricted area/forbudte områder er det sånne områder som kommer til og ver der gjennom heile spilet?... Irriterende mangen... Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har dere "ryddet" hvert område for collectibles etterhvert som dere synkroniserer, eller tar man collectibles etterhvert? Begynte nettopp å spille og tar det etterhvert, men det ser ut som det kan ta litt tid da ja...er alle disse kistene med bare litt penger oppi nødvendig for 100% eller er det noen andre typer kister som kommer senere? Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har dere "ryddet" hvert område for collectibles etterhvert som dere synkroniserer, eller tar man collectibles etterhvert? Begynte nettopp å spille og tar det etterhvert, men det ser ut som det kan ta litt tid da ja...er alle disse kistene med bare litt penger oppi nødvendig for 100% eller er det noen andre typer kister som kommer senere? Kan man gå tilbake senere for å få 100%? Lenke til kommentar
debbi Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 nåen diverse små feil med spele som gjør at du for eksempel flyker gjønom baken liker spele har spelt de fleste ac spelan blant ant ac1, ac2, ac3, ac4 mangle nåen men er ikke så glad i historien før ac3 liker bedre ac3 og ac4 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 "Svøm Diskret" Tror jeg holder meg til Engelsk. 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det er et fantastisk spill, ingenting å si på det men de kunne kanskje variert litt på mer oppdragene, ble vel litt mange oppdrag som innebar sniking. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Starta det opp på Xbox one .. samme creed mekanikk feilene men spillet virker ok selv om serien har blitt melket tørr for lenge siden Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har dere "ryddet" hvert område for collectibles etterhvert som dere synkroniserer, eller tar man collectibles etterhvert? Begynte nettopp å spille og tar det etterhvert, men det ser ut som det kan ta litt tid da ja...er alle disse kistene med bare litt penger oppi nødvendig for 100% eller er det noen andre typer kister som kommer senere? de kistene du trenger for 100% synk er de du finner via skattekart, jeg rydder reint etter hvert som jeg spiller, men 100% synk i alle oppdrag får jeg se om jeg tar med en gang eller senere, fullførte spillet på ps3 men gadd ikke gå for 100% men startet nettopp på ps4 så vil vurdere 100% der viss jeg gidder siden dette tar 70-100timer, så sant man ikke jukser seg til dette ved å kjøpe snarvei dlc`ene Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har spillet å syntes det er konge! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Åssen deler man lokasjoner til skattekister og slikt? Og er dette begrenset til PS4? dette deles auto til dine venner når du spiller, så viss noen på vennelista di spiller før dette eventet forsvinner så får de lokasjonen på sitt kart fra deg, og samme skjer viss en av dine venner finner noe så blir dette delt med deg, og ps3 hadde samme feature så tror dette gjelder alle platformer Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 "Svøm Diskret" Tror jeg holder meg til Engelsk. Hvordan skifter man egentlig til engelsk? Jeg har satt alle innstillinger til engelsk, men fortsatt blir det norsk tekst i spillet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvordan skifter man egentlig til engelsk? Jeg har satt alle innstillinger til engelsk, men fortsatt blir det norsk tekst i spillet. Prøv å endre språket i Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå